Viszályszítás és etikátlan üzletszerzés volt a Médiatükör 2010?
A Kreatív Online beszámolt arról, hogy az Uniomedia és a Nézpont Intézet Médiatükör 2010. címmel készített egy kutatást. Az online kérdőívet 1500 újságírónak küldték ki, és 500 fő válasza alapján lesújtó eredmény született a pr-esekről, miszerint nem ismerik a hazai médiát, és gőzük sincs, minek van hírértéke. Mindezt egy zártkörű konferencián vitatta meg közel hatvan résztvevő (a legnagyobb vállalatok kommunikációs vezetői és a hazai médiumok főszerkesztői vagy helyettesei).
A Magyar PR Szövetség (MPRSZ) elnöksége a felmérés kapcsán nyílt levelet fogalmazott meg, amit változtatás nélkül közlünk.
Nyílt levél a szakmai feszültség-szítókhoz |
A Magyar PR Szövetség (MPRSZ) elnöksége felháborítónak tarja és elítéli az Uniomedia és a Nézőpont Intézet Médiatükör 2010. kutatásának utólagos interpretációját és a szervetek azon kommunikációs tevékenységét, amellyel látványosan és szándékosan mélyítik az újságírás és a pr szakma közötti nézeteltéréseket. MPRSZ Elnökség |