hirdetés
hirdetés
hirdetés

Viva - eseti megbízást adott

Pályakezdő kortárs képzőművészeket támogató műsor indul májusban a Viván. A csatorna egy ügynökséget bízott meg a produkció pr-feladataival. A Red Lemon Mediát referenciái alapján választották ki a kommunikációra.
hirdetés
Kép a képben címmel indul el május 5-én a Viván egy műsor, amely a pályakezdő fiatal képzőművészeket mutatja be. A Viva a Red Lemont bízta meg a műsor kommunikációjával. A csatorna nem írt ki tendert a feladatokra, hanem referenciái alapján bízta meg az ügynökséget. A Red Lemon ügyvezetője, Veréb Kata az ügynökség indulása előtt két évig a Viva pr-eseként dolgozott. A csatorna - a szakember munkamódszereiben bízva - a pr-cég zenész- és filmes ügyfélköre miatt választotta ki a feladatokra a Red Lemont.

A műsorban bemutatkozó képzőművészek közül a nyertest egy szakmai kuratórium választja ki, amelynek tagja Bálványos Anna, a Ludwig Múzeum kurátora, Spengler Katalin újságíró és Málnay B. Levente, a Viva vezérigazgatója.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés