hirdetés
hirdetés

Viva - műsorok új köntösben

2006-09-15
Tenderen választotta ki a Viva Tv azt az ügynökséget, amely a zenetévé délután jelentkező Interaktív és Poparazzi műsorainak új arculatát megtervezte.

Az arculatváltás kidolgozásának feladatát meghívásos tenderen nyerte el a Proud Média, amely már dolgozott a televíziónak: korábban többek között a Viva Chart Show arculatát is a társaság tervezte meg.

Az Interaktív és Poparazzi külső frissítése mellett a Poparazzi részben tartalmában is megújult, hiszen ezentúl élőben jelentkezik a napi hírműsor. A jellemző színek a csatorna vezetősége szerint teltebbek és élénkebbek lettek, a sárga, a narancs és a lila jellemzik az új stúdió színvilágát. Az új külsőhöz új főcímek is készültek. Az Interaktív új főcíme kaleidoszkóp-szerű, színes képi világot idéz, és ennek erősítéséhez választottak zenét. A Poparazzi főcímében egy „kaktuszufó”-nak nevezett figura szerepel, akit lesifotósok, azaz paparazzik követnek és örökítenek meg többféle élethelyzetben.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés