hirdetés
hirdetés
hirdetés

Viva - műsorok új köntösben

Tenderen választotta ki a Viva Tv azt az ügynökséget, amely a zenetévé délután jelentkező Interaktív és Poparazzi műsorainak új arculatát megtervezte.
hirdetés

Az arculatváltás kidolgozásának feladatát meghívásos tenderen nyerte el a Proud Média, amely már dolgozott a televíziónak: korábban többek között a Viva Chart Show arculatát is a társaság tervezte meg.

Az Interaktív és Poparazzi külső frissítése mellett a Poparazzi részben tartalmában is megújult, hiszen ezentúl élőben jelentkezik a napi hírműsor. A jellemző színek a csatorna vezetősége szerint teltebbek és élénkebbek lettek, a sárga, a narancs és a lila jellemzik az új stúdió színvilágát. Az új külsőhöz új főcímek is készültek. Az Interaktív új főcíme kaleidoszkóp-szerű, színes képi világot idéz, és ennek erősítéséhez választottak zenét. A Poparazzi főcímében egy „kaktuszufó”-nak nevezett figura szerepel, akit lesifotósok, azaz paparazzik követnek és örökítenek meg többféle élethelyzetben.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés