Vizes sportolók, akik kiemelkedve a mezőnyből márkát építettek

Az úszás mint sportág nincs a sportmarketingesek kedvencei között. A Forma−1, a labdarúgás vagy a tenisz jobb nézettségi mutatóinak, ismertebb sztárjainak és gyakrabban rendezett versenyeinek révén könnyedén elhúz a vizes sportok mellett. Nálunk mégis különleges pozícióban vannak sportolóik, amit nemcsak a remek eredményeiknek köszönhetnek, hanem sokszor példaértékű márkaépítésüknek is.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás