hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vodafone - honnan az ötlet?

A hétköznapi életből kiragadott közeli képeken, gyors vágási technikán, és a tárgyak keltette zajon alapul a Vodafone új kampánya. Egy reklámokkal foglalkozó blog írója arra hívja fel a figyelmet, hogy az ötlet nem újkeletű, hiszen a Wieden & Kennedy ezzel a koncepcióval már számos díjat begyűjtött a Honda Civicnek készített kampányával. A Vodafone és reklámügynöksége, a DDB az üggyel kapcsolatban a Kreatív Online-nak úgy nyilatkozott: „a két szpot elkészítési technikájában valóban felfedezhető hasonlóság, azonban az üzenetet tekintve teljesen eltérnek egymástól”.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (11 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
ez engem is érdekelne. az eddigi irány bejött, ezek az új voda hirdetések... tényleg jellegtelenek. valami kutatáson kijött, hogy ez kell a népnek?
#
Üdv,

Maradjunk annyiban, hgy szerintem vannak rokon vonások.

(... nem lopott senki senkitől...)


NEKEM IS TETSZIK A VODA-S SZPOT!!!


Üdv:

Bery

#
Őszintén szólva érdekelne az is, hogy az eddig megszokott kommunikációs stílus után, hogyan sikerült hirtelen ekkorát változtatni. Egy ideig tolom a fiatalos, vicces,
jópofa vonalat, utána gondolok egyet és elhintem, hogy innentől kezdve egy más életérzést fogok közvetíteni, mintha egy gyerek felnőtté válna??? Lehet, hogy nem
tökéletes a hasonlatom, de ez a gondolat már az OTP arculatváltásakor is felmerült bennem, hogy nagy médiaerővel hülyére lehet-e venni az előfizetőket? Beléjük
sulykoljuk, hogy hidd el, hogy megváltoztunk, innentől mások vagyunk (leszünk). Ez sokkal jobban izgat az ötletek lopkodása helyett. Legalábbis engem. Számomra a most futó
kampány hiteltelen (pont a fent említettek miatt), ráadásul jellegtelen is, mert lehetne mögötte sör, biztosító, rádiócsatorna, stb. Hm?
#
loren (vagy bery)

akkor nem értem a kommentedet, ne haragudj. ez a vodafone film történetesen engem egyáltalán nem emlékeztet egyetlen gösser filmre sem, semmilyen vonatkozásában.
emellett szerintem egész jó, és jól is van elkészítve, kifejezetten bejön.
#
Jézusom, Bery, ezzel az erővel Csuka Mónika és Gyurcsány Ferenc is hasonlít... mindkettőnek van orra.
Azért az eredeti cikk ennél komolyabb hasonlóságról szól.

Időkapszulát én sem értem egészen. Mármint mit nyúltak le?
#
lebowsky,

Álljunk me egy pillanatra!

Én nem gyanúsítottam senkit. Sőt, leírtam, hogy nekem még tetszik is a kreatív, csak néhány hasonló vonást véltem felfedezni.

Szándékomban sem állt, hogy paranoid hangulatot gerjesszek......

Voda:
www.vodafone.hu/egyeni/vodafonerol/media/video/te_pillanatod.mpg

Gösser:
www.kreativ.hu/cikk.php?id=16931

SZÉP VOLT!

JÓ VOLT!

KÖSZÖNÖM, ENNYI!

Üdv:

Bery
#
Hogy jön ide az Idôkapszula?
#
loren (vagy bery?),

ez így elég parás komment, tudsz konkrétumot mutatni? mert anélkül csak ködösítésnek tűnik, a Carlsberg is gyönyörű természetfotókat használt régebben, akkor a
Gösser ezt tőle nyúlta, hm? engem már egyszer lekutyáztak itt, mert bizonyíték nélkül "inszinuáltam", akkor elnézést is kértem, így szerintem mástól is elvárható,
hogy virítsa amiről beszél, mert ez így elég gáz köpködésnek tűnik, szori
#
Hali,

Ésakkor itt van mégegy...

A Voda egyik legújabb szpotjában – lehet, hogy csupán számomra – de egy sörös brand (Gösser) kommunikációs kampányának vonásit lehet felfedezni. Talán még a
narrátor hangja is ugyanaz..

Nekem egyébként tetszik ez a kreatív!

Ez az a szpot, amikor a Voda-s reklámban a határtalan lehetőségekről hallhatunk, természeti képekbe ágyazottan.

A Gösser „új kommunikációja” hasonló: magas státuszú városi férfiak számára releváns üzenet közvetítése úgy, hogy közben megtartja a márkától már szinte
elválaszthatatlan természeti képeket. A márka ezzel az üzenettel változtatott a fogyasztóval szemben elfoglalt pozícióján: nem csak önmagáról, a márka értékeiről,
múltjáról és szakértelméről beszél, hanem párbeszédet kezdeményez a fogyasztóval. (http://www.kreativ.hu/cikk.php?id=16931)

Üdv:

Bery
#
vagy nem pikánsabb a djuice kampánya, az Időkapszula?
#
az ikea honlapján a hálószobabemutató is pontosan ugyanezt a technikát alkalmazza...
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés