hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vodafone – microsite az olimpia idejére

Microsite-tal készül a Vodafone a pekingi olimpiára, amin a hírek, képek és játékok mellett vízipólós blog is megtalálható. Az olimpia utáni árverésen a férfi vízilabda válogatott tagjai által dedikált labdát és a sportolók ruháit elárverezik.
hirdetés

A Vodafone, mint a Magyar Vízilabda Szövetség támogatója július 25-én elindította a vodapolo.hu honlapot. Az oldalt naponta háromszor frissítik a női és férfi vízilabda versenyek híreivel, emellett kulisszatitkokat is megtudhatunk majd az olimpiáról. A blogon Fábián László egykori olimpiai bajnok öttusázó kalauzolja az érdeklődőket a pekingi olimpiai faluban.

A játékok iránt érdeklődők számára lesz egy puzzle, és egy vízipólós játék is, amiket csak regisztrált tagok használhatnak majd. A legjobb játékos egy Adidas ajándékcsomaggal lesz gazdagabb.

Augusztus 25-én indul majd az árverés, amin a dedikált labda mellett a válogatott tagjainak úszófelszerelésére lehet majd licitálni, többek között Kásás Tamás úszónadrágjára. Az árverésből befolyó összeget a Vodafone a Gézengúz Alapítványnak ajánlja fel.

 A Vodafone máshogy is készül az ötkarikás játékokra. A Nivea mobilkampány részeként rendelhető meg az oimpiai sms/mms értesítő, valamint a Vodafone live! hírszolgáltatása, amihez az MTI biztosítja a frissülő információkat. A Vodafone live!-on kvízjáték is indul, ami során a helyesen válaszolók Nivea csomagokat nyerhetnekj.

A minioldal ötlete házon belül fogant, a Vodafone marketingkommunikációs és szponzorációs osztálya úgy gondolta, hogy egy vízilabda témájú site tökéletesen passzol majd ahhoz a kampányhoz, amelyben a Magyar Vízilabda Szövetség támogatását kívánják kommunikálni.

Az oldal célközönségének elsősorban az itthon és külföldön élő magyar vízipóló rajongókat tartják. A beruházás összege nem publikus, a site létrehozásával és üzemeltetésével a Soda Team-et bízták meg.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés