hirdetés
hirdetés
hirdetés

Wan2 – megújult formában

Új névvel és formátumban, bővült tartalommal és nagyobb terjedelemben jelenik meg május 25-től a Wanted Magazin.
hirdetés
A Sziget Szervezőiroda által kiadott zenei és életmód lap ezentúl Wan2 néven kerül terjesztésre. Az újság elsősorban a Sziget Fesztivál közönségét, a 16-29 éves korosztályt akarja elérni egész évben változatos információkkal. A Wan2 Magazin Sziget alcímet is kapott, amely a lapnak a Szigettel és a Sziget Kft. egyéb rendezvényeivel való szorosabb kapcsolatát hivatott tükrözni.

A magazin a korábbinál magasabb, 20 ezres példányszámmal jelenik meg, terjedelme közel kétszeresére nőtt, 56-ról 100 oldalra, a terjedelemnek megfelelően az ár is emelkedett. Vető Viktória, a Sziget sajtófőnöke elmondta, hogy a megújulással réteglapból erősen kulturális töltetű mainstream lappá akarják alakítani a kiadványt, mivel a felmérések szerint ma már erre megfelelő kereslet jelentkezett a piacon.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés