hirdetés
hirdetés
hirdetés

Weber Shandwick - terjeszkedik

A Weber Shandwick pr-ügynökség tíz új irodát nyitott Közép- Kelet Európában, hogy nemzetközi ügyfeleinek lefedettséget biztosítson a régióban.
hirdetés

A Weber Shandwick nemzetközi kommunikációs tanácsadó cég a régió tíz országában nyitott irodát. A bővülés a Weber Shandwick és a McCann World Group régióban jelen lévő cégeinek együttműködése révén jött létre. Ezzel a cég a régió 12 országában, Európában összesen 34 országban, világszerte pedig 72 országban van jelen.

A nemzetközi kommunikációs tanácsadó cég a bővítéssel a régióban nemzetközi ügyfeleinek szeretne teljes lefedettséget biztosítani. Az ügynökség célja, hogy a helyi ügyfeleik számára a világ vezető kommunikációs hálózata váljon elérhetővé. „Irodáink ezentúl rendszeresen megosztják egymással helyi, illetve iparági tapasztalataikat - nyilatkozta Harris Diamond, a Weber Shandwick vezérigazgatója.

A Weber Shandwick budapesti irodája már korábban is szerzett tapasztalatokat a régión belüli koordinációban, hiszen 2004 például a Goodyear régiós kommunikációs feladataira kapott megbízást.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés