hirdetés
hirdetés
hirdetés

Wizz Air - műemlék helyett vodka és hering

A Szolidaritás egykori alapítója, a Nobel-békedíjas lengyel Lech Walesa háborúba keveredett a Wizz Air fapados légitársasággal annak egyik reklámja miatt - írja a Népszabadság.
hirdetés

Lech Walesa ki akarja tiltani városa repteréről a Wizz Airt. (A város Lech Walesa nevét viseli.) A viszály azért indult, mert a Wizz Air a londoni Luton reptéren a balti tenger melletti várost nem műemlékeivel, vagy a szolidaritás bölcsőjével hirdeti, hanem a reklámokon csak ennyi áll: „Vodka és hering már két és fél fontért!”.

Lech Walesát felháborítja a vodkás imázs, ezért a repülések betiltását követeli a Wizz Airtől.

A légitársaság szóvivője annyit mondott, hogy nem akarnak politikai játszmákban részt venni.

(forrás: Népszabadság)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Jellemző hozzállás. A légitársaság szóvivője nem tudja elképzelni, hogy ez a mondat sértő is lehet. Ő érzéketlenül csak egy jól hangzó és működő szlogent lát
(tud v. akar látni). Úgy érzi, gondolja egy politikai támadás, játszma áldozata. Majdnem mártír. Pedig csak magának téved. Vagy hazudik. Ez a munkája.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés