hirdetés
hirdetés
hirdetés

Yahoo! Idea of the Festival - az első nyertesek

Először hirdették ki a Yahoo! Idea of the Festival verseny győzteseit a velencei Festival of Medián. A zsűri az Axe, a Cadbury, a Cepita, a Fiat és a Land Transport New Zealand kampányait ítélte a legjobbnak a fesztivál főszponzorának nevével fémjelzett versenyen.
hirdetés
Az öt nyertest a zsűri a Cream Magazine védőszárnyai alatt, a „Cream of Venice Selection” címszó alatt összeválogatott 34 kampány közül választotta ki az áprilisban zajlott fesztiválon. A fő értékelési szempont az volt, hogy a márkák milyen innovatív módon találják meg a kapcsolatot a fogyasztókkal.

Az Axe Canada a fiatal férfiaknak tervezett, desktopra helyezhető MINDI avatarral - melynek  kampányát a Dashboard készítette -, a Cadbury India pedig a Madison Media közreműködésével a diákok fontos vizsgaeredményeinek mobiltelefonra küldésével érdemelte ki az elismerést.

A Cepita Argentína narancsitalát népszerűsítve egy „narancsligetté változtatta” Buenos Airest a Media Planning Group and EHS Brann segítségével, a Fiat Brazil pedig mobiltelefonon szavaztatta a mozilátogatókat arról, hogy mi történjen végül a reklámfilm főhősével. A Fiat Brazil kampányát az Agencia Click, a 02 Filmes, a Rain Brazil és a Tellvox készítette.

Az új-zélandi Land Transport a Clemenger BBDO által készített, a vezetés közben történő alkoholfogyasztás ellen felszólaló kampányával került a győztes ötösbe.

A kreatívokat elbíráló zsűri tagjai között volt az Aegis Media globális vezérigazgatója, Mainardo de Nardis, a Media Planning Group vezérigazgatója, Maria-Luisa Francoli, Steve Harrison, a Schwarzkopf & Henkel nemzetközi médiaigazgatója, Mauricio Sabogal, az OMD Latin America vezérigazgatója és Paul Woolmington, a Naked Communications New York partnere.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés