hirdetés
hirdetés
hirdetés

Yahoo, Microsoft - prognózisok az esetleges fúzióról

Átformálhatja az internetes piacot, ha a Microsoft felvásárolja a Yahoo-t - írja a Terminál.hu. A vállalat 44,6 milliárd dolláros felvásárlási ajánlatot tett, a Yahoo pedig hivatalosan nem utasította el a közeledést. A Microsoft célja, hogy egy súlycsoportba kerüljön a Google-lal, amely nagy fölényre tett szert a webes keresők és az ebből befolyt reklámbevételek piacán.
hirdetés
A Yahoo hivatalosan még nem ment bele az ügyletbe, de nem utasította el kategorikusan a Microsoft közeledését. A Terminal.hu szerint kulturálisan nagy az ellenállás a Bill Gates alapította céggel szemben, hiszen a Yahoo mindig is fiatalosabb, lendületesebb imázst mutatott magáról, és ellenszenvvel tekintett a nagy szoftverfejlesztőre.

A prognózisok szerint a két cég közötti megállapodás felgyorsíthatja az internetes piac alakulásának folyamatait: koncentrálódik a tőke és a tudás, aminek egyelőre nem látható következményei lehetnek. Az esélylatolgatás szerint az erősebb konkurencia megszorongathatja a Google-t, ami a piaci résztvevőket még jobb szolgáltatások nyújtására kényszerítheti. De vannak, akik attól tartanak, - írja a terminál.hu - hogy a Microsoft ismét visszaél a tőkéjével, és az online reklámpiac élére vásárolja be magát.

Ha létrejön a Microsoft-Yahoo közötti üzlet, akkor feltehetően elbocsátások várhatók. A Yahoo munkatársai név nélkül nyilatkoztak a médiának, volt aki azt mondta, hogy kiábrándultan várják a jövőt, mások szerint pedig a cég minden megtesz, hogy harcoljon a Microsoft felvásárlási szándéka ellen - végső esetben még arra is sor kerülhet, hogy a Google-höz fordulnak segítségért.
(forrás: Terminal)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés