hirdetés
hirdetés
hirdetés

„Influenszer-gyilkosságból” született magyar arany a Young Gloryn

Maróti Tímea és Dobrik Georgina párosa a McCann Health kreatívigazgatójának briefjére készítette a díjnyertes munkát.

hirdetés

Aranyat nyert a Young Glory egyik fordulójában Maróti Tímea (ACG) és Dobrik Georgina (VMLY&R Commerce). A páros Matt Eastwood, a McCann Health globális kreatívigazgatójának briefjére nevezett munkával nyerte el az elismerést. (A Young Gloryn 8 fordulót rendeznek 8 brieffel, majd az összesített győztes újabb díjban részesül)

Dobrik Georgina
Dobrik Georgina

Maróti Tímea
Maróti Tímea

A briefben az elektromos dohányzás (vape) veszélyeire, és főleg a járvány alatti káros hatásaira kellett felhívni a figyelmet, méghozzá a Z generációs célcsoportban.

A magyar páros a legismertebb CGI influenszer, Lil Miquela fiktív halálára építette fel munkáját. Az influenszer előbb csak rosszul érzi magát, de folytatja addigi életmódját, végül egy szomorú posztban bejelentik halálát. A rajongóinak kell feltámasztania, ami ha sikerrel jár, nem csak visszakapják kedvenc influenszerüket, de anti-vaping ajándékokkal is gazdagodnak.

Eastwood szerint a győztes munka magával ragadó, és nem csak bevonja a célcsoportot, de képes nekik meglepetést is okozni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés