hirdetés
hirdetés
hirdetés

Zebrakampány a gyalogosokért

Közös kampányt szervez a gyalogosok biztonságáért a három nagy 12. kerületi reklámügynökség. Az ACG.Hey, a Well és a Young & Rubicam együttműködését Pokorni Zoltán polgármester kezdeményezte.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (9 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Omikron,

Kiváncsivá tettél.
Honnét is?:)
#
Az, a fene enné meg, pláne hogy ennél azért már Beryt is jobban ismerem :]]
#
Dehogy is. A végletesen polarizálódott reklámiparban szerintem fontosak az ilyen összeborulások.

Arany Pengére, Effire vele!

Van némi belsős infom a kampányról, s tudom, h. pl. az induláskor a szerverük is megsínylette a dolgot, ugyanis a Sláger Rádióban a Boros-Bochkor páros felkapta a
dolgot, s nagyon sokan szavaztak a zebra-alkotásokra.

De ez jó, miv

:)
#
Omikron,

gonosz vagy :)
#
Természetesen elismerőleg! Örömmelvettem, h. vannak ilyen összefogások :)
#
Ezt most maliciózus éllel emeled ki, hogy a magyar reklámszakma összefogva erre képes, vagy elismerőleg, hogy 3 magyar egyszer az életben összefogott?
:]]
#
azért én azt viszont kiemelném, hogy e nemes közlekedébiztonsági társadalmi célkitűzés mögött egy valós reklámszakmai összefogás is van: XII. ker- gyerekek-:
ACG.Hey, a Well és a Young and Rubicam.

Noha a kommunikációs alapötlet a Cowparad-on alapszik. Annyi bizonyosan állítható, h. mostanság megszaporodtak ezek a street-art jellegű akciók. (lásd. pl.: Andrássy
úti elefánt kampány)
#
Hm. Nekem autósként fel sem tűnt az installáció, pedig naponta a Joliot Curie téren megyek át. Gyalogosként azt hittem róla, hogy a tehenek és elefántok mellett a
zebrák is művészeti küldetésben vannak. Miután a hírekben elolvastam hogyan kéne reagálnom rá autósként, megnéztem bicikliről, de még azzal sem tudtam olyan lassan
menni, hogy levegyem miért van ott (márpedig ha ezt nem értem, legközelebb már ennyire sem lassítok, mert önmagában legfeljebb egyszer érdekes). Szerintem az ötlet mint
híresemény működik (bár annak sem túl eredeti), mint önálló kommunikációs eszköz nem - ami persze egyfajta közvetetett megoldás, de nem hiszem, hogy ezzel adták el.
(A cseheknél volt 5-6 éve egy óriásplakátkampány, azzal a fősorral, hogy "csak az ökör nem enged a zebrának". Az se volt cannes-i anyag, de a gondolat legalább
megragadt.) Az ügyért valamit tenni kell, nem is kérdés, de a nagy ötlet még várat magára.
#
Türelmes vagyok. Csak állok a zebra előtt és várom, hogy elmenjenek az autók. Lakatlan a járdasziget, egyedül vagyok és várok. Nem akarom magányomban a jelzőgomb
megnyomásával büntetni az autósokat, hogy csak saját átjutásom érdekében hosszú kocsisor torlódjon a Németvölgyi úton. Amúgy is előfordult már, hogy az itt
száguldó gépkocsik még a már „rózsaszínre” vált lámpán is ezerrel átszáguldottak előttem, minek kockáztassak, inkább türelmesen várok… A türelem azonban nem
kölcsönös, az autósok nagy része pont nem érdekelt abban, hogy én, vagy a terhes anyuka a kisgyerekkel, vagy az iskolába menő alsó tagozatosok időben átjussanak az utca
túloldalára, pláne, ha lámpa nélküli zebrán várakoznak. Igazi Hungaricum ez a fajta közlekedéskultúra, vagy inkább annak hiánya, embertársaink tökéletes figyelmen
kívül hagyása. Mert hát a gyalogos is ember, azt hallottam…

És most végre felcsillant egy reménysugár. Szép kezdeményezés, jó alapgondolat és ragyogó megvalósítás. Köszönjük, gratulálunk az összes résztvevőnek,
ötletgazdának, támogatóknak, és különösen a lassító autósoknak! Mi már szavaztunk…

PHD Hungary, XII. kerületi kommunikációs ügynökség
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés