hirdetés
hirdetés
hirdetés

Zenith Media - további reklámipari recesszió várható

A Zenith Media előrejelzései szerint jövőre is folytatódik a reklámköltések terén tapasztalható recesszió, igazi növekedés nem várható a világ 7 legnagyobb hirdetési piacán.
hirdetés

Zenith Media – további reklámipari recesszió várható

[2001.09.03. 11:42]

A Zenith Media előrejelzései szerint jövőre is folytatódik a reklámköltések terén tapasztalható recesszió, igazi növekedés nem várható a világ 7 legnagyobb hirdetési piacán.

A globális reklámköltés 75 százalékát kitevő országok – USA, Japán, Németország, Nagy-Britannia, Franciaország, Olaszország és Spanyolország – esetében 8 milliárd dollárral csökkent a médiaköltés az idei utolsó negyedévben. Ez az összeg Olaszország egyéves reklámköltésének felel meg. Piaci elemzők szerint a Zenith pesszimista riportjához hasonló tendencia várható a kis országok hirdetési költésénél is.

A visszaesés elsősorban a világ legnagyobb hirdetőinek profitcsökkenésével magyarázható, de a dot-com cégek sikertelensége is szerepet játszik a folyamatban. A Zenith szerint a 7 nagy piac reklámbevétele 2,6 százalékkal – az inflációt is beszámítva 4,6 százalékkal – csökken az idén. Jövőre pedig csak 0,8 százalékkal nő majd a reklámköltés, amely az inflációval együtt 0,8 százalékos visszaesést jelent.
(Forrás: AdAge Global)

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés