A koncepció megalkotását követően,közel fél év finomhangolás után megvalósuló produkció 3 napon át forgott Budapesten, még darus esőztetőgépeket is bevetettek. Kampánybejelentő!
A kéthetente jelentkező beszélgetéssorozatban az alapítvány ismert emberek, szakértők, érintettek történetein keresztül járja körül az örök kérdést: hogyan legyünk jól?
Ez a HPS reklámügynökségtől függetlenül működő értékesítés-támogatási vállalat, ahol fiktív számla befogadásának gyanúja miatt nyomoz a NAV. A reklám- és event ügynökség működését az ügyvezető szerint nem érinti a vizsgálat.
Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.
Sokszor kérdezitek, összegyűjtöttük! Mikor küldj kampánybejelentőt? Min múlik, hogy kivel készítünk interjút? Milyen messzire vagyunk hajlandók elutazni egy sztoriért?
Talán ez az első nekifutás a világon, hogy valaki megpróbálja ilyen sokoldalúan, ilyen izgalmasan és ilyen nem titkolt rajongással bemutatni a Társadalmi...