Keresés

Találatok száma: 21

Mindhárom influencer témában született.

Az NLCafé főszerkesztőjét kérdeztük, miért szálltak ki a hírversenyből, hogyan kezdtek márkát építeni szerzőikre, és miért kellett ehhez újrahúzni a címlapot. (X)

A Central nyár végén új felszereléssel és megoldásokkal rendezkedett be médialaborjában a mozgóképes tartalmak értékesítésére. (X)

Az Intren vezetője szerint rengeteg időt spóroltak a felülettel a nyári szabadságolások időszakában.

Megmutatjuk, hogyan készítünk olyan tartalommarketing-megoldásokat a 24.hu-nál, ami nem csak a hirdetőnek és az olvasóknak, de még az újságíróknak is örömére szolgálnak. Win-win-win. (X)

Az Antenna Hungária pályázatára startupok jelentkezését várják.

A kérdőíves és kvízes tartalmakra akkor sem sajnálják az időt a nők, ha ahhoz 10 percig kell kattintgatni mobilon. (X)

Minél többek megbízható  és első számú hírforrásává válni és a legjobban kiszolgálni hirdetőik igényeit – ezek a 24.hu 2018-as céljai. Szigeti Péter főszerkesztő írása. (X)

Az NLCafé a legnagyobb női site, amely számokban a vezető online termékekkel versenyez. A vezetők beszéltek a havi 2 millió egyedi látogatóhoz vezető útról és a stratégiaváltásról. (X)

Teljes generálon esett át a 15 éves Vezess.hu. (X)