hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 8
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Telekom
2016-07-08

Sportot szpnozoráló cégek vezetőit kérdeztük arról, hogy mit jelent nekik személyesen és a márkájuknak a sport.

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Telekom
2016-07-08

Két év alatt több száz sportfogadó oldalt lőtt le a NAV Magyarországon.

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Telekom
2016-07-07

A Telekom idei sportkampányának középpontjában a Szurkolói Szív áll.

#4
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Marketing
2016-07-06

Az úszás mint sportág nincs a sportmarketingesek kedvencei között, nálunk mégis különleges pozícióban vannak sportolóik.

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Média
2016-07-06

Egy képernyő nem elég. A mobileszközök elterjedésével természetessé vált a multitasking médiafogyasztás, ami nagyszabású sportesemények tévés közvetítéseit sem kíméli.

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Média
2016-07-05

Sportmédia helyzete ma Magyarországon - milyen tartalmi és hirdetői megoldásokat használnak a legfontosabb szereplők?

#7
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Marketing
2016-07-04

Együttműködések, reklámok, nyitás a szélesebb közönség felé: milyen a táplálékkiegészítőket gyártó cégek marketingje?

#8
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Telekom
2016-07-04

Milyenek a sportolókkal készített reklámfilmek?

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés