Keresés

Találatok száma: 8

Sportot szpnozoráló cégek vezetőit kérdeztük arról, hogy mit jelent nekik személyesen és a márkájuknak a sport.

Két év alatt több száz sportfogadó oldalt lőtt le a NAV Magyarországon.

A Telekom idei sportkampányának középpontjában a Szurkolói Szív áll.

Az úszás mint sportág nincs a sportmarketingesek kedvencei között, nálunk mégis különleges pozícióban vannak sportolóik.

Egy képernyő nem elég. A mobileszközök elterjedésével természetessé vált a multitasking médiafogyasztás, ami nagyszabású sportesemények tévés közvetítéseit sem kíméli.

Sportmédia helyzete ma Magyarországon - milyen tartalmi és hirdetői megoldásokat használnak a legfontosabb szereplők?

Együttműködések, reklámok, nyitás a szélesebb közönség felé: milyen a táplálékkiegészítőket gyártó cégek marketingje?

Milyenek a sportolókkal készített reklámfilmek?