„Szerelemnövényt” fejlesztett az Artificial Group a Telenornak. Az okos cserép csak akkor ad inni a növénynek, ha mindketten elvégzitek a „párterápiás” feladatokat.
Mégpedig arról, hogy tisztességesen reklámoztak-e.
Plakátokon kíván boldog Valentin-napot a márka.
Ők nyerték a Young Lions előválogatójának második körét film és design kategóriában.
Céljuk, hogy megduplázzák végzett hallgatóik és a számukra állást kínáló partnercégeink számát.
Délután 15 óra után vesznek tőle búcsút a Fiumei úti Nemzeti Sírkert ravatalozójában.
Megtartották a Young Cannes Lions előválogatójának első napját.
Egyúttal ezen az eseményen mutatkozik be a Kreatív január-februári lapszáma, ahol bemutatjuk a legsikeresebb ügynökségeket és kampányokat is.
A 38. Magyar Sajtófotó Pályázatra 267 fotográfus 2488 pályaművet küldött, a beérkezett képek száma összesen 6079 volt.
Lezárva a 2010-es éveket, ideje összesíteni, hogy melyek voltak az elmúlt évtized legjobb magyar reklámjai. A ti segítségetekben is bízunk.