A Coca-Cola, az Unilever és a Vodafone is aláírták a felhívást.
Megalakult az MMSZ HoReCa és Event tagozata.
Leegyszerűsítve: a márkakommunikáció és a borturizmus marad az MTÜ-nél, az eladásösztönzés és a borvásárok az AMC-nél.
A Gemius részletesen elemezte a bankok év végi digitális kommunikációját.
Új céget alapítottak Impetus Research néven, a valódi piacra lépést jövőre tervezik. A GfK új vezetéssel folytatja.
A Magyar Nemzeti Bank vállalati kötvényprogramjának részeként.
És további rengeteg márka vezetője beszél majd stratégiáikról: Cherrisk, Budapest Bank, OTP, NN, K&H, Telenor.
A legtöbb díjra esélyes pályamunkája a Mitónak és az Artificial Groupnak van, de nem panaszkodhat a Greenroom és a VMLY&R sem.
A DIMSZ nyolcadik alkalommal adta át az elismerést.
Az egyetlen országos kereskedelmi csatorna mellett két állami rádió és a Rádió1 tudott napi 1 milliónál több hallgatót magához csábítani.