Keresés

Találatok száma: 9064

A Coca-Cola, az Unilever és a Vodafone is aláírták a felhívást.

Megalakult az MMSZ HoReCa és Event tagozata.

Leegyszerűsítve: a márkakommunikáció és a borturizmus marad az MTÜ-nél, az eladásösztönzés és a borvásárok az AMC-nél.

A Gemius részletesen elemezte a bankok év végi digitális kommunikációját.

Új céget alapítottak Impetus Research néven, a valódi piacra lépést jövőre tervezik. A GfK új vezetéssel folytatja.

A Magyar Nemzeti Bank vállalati kötvényprogramjának részeként.

És további rengeteg márka vezetője beszél majd stratégiáikról: Cherrisk, Budapest Bank, OTP, NN, K&H, Telenor.

A legtöbb díjra esélyes pályamunkája a Mitónak és az Artificial Groupnak van, de nem panaszkodhat a Greenroom és a VMLY&R sem.

A DIMSZ nyolcadik alkalommal adta át az elismerést.

Az egyetlen országos kereskedelmi csatorna mellett két állami rádió és a Rádió1 tudott napi 1 milliónál több hallgatót magához csábítani.