Egyúttal ezen az eseményen mutatkozik be a Kreatív január-februári lapszáma, ahol bemutatjuk a legsikeresebb ügynökségeket és kampányokat is.
Megújult célokkal fut neki az új évtizednek a szövetség, szakmafejlesztés, új szolgáltatások és megújuló szervezeti működés következik.
A bankok és biztosítók a belső kommunikáció élharcosai egy kutatás szerint, mely azt is megállapítja, hogy időpocsékolás céges e-maileket küldeni, ha nincs, aki elolvassa.
A víztechnológia cég jövő évi tartalommarketing alapú aktivitásait fogják kezelni.
Év végétől Bonnár-Csonka Zsuzsanna tölti be a Magyar Suzuki kommunikációs vezetői posztját.
December 11-én lesz a díjátadó.
A HRKOMM Awardra szeptember 6-ig várjuk a pályázatokat.
A vállalati kommunikáció mellett a Hell és a Xixo márkák pr-feladatait is elnyerték.
Két jelölést is behúzott a mellrák megelőzéséért indított akció PR kategóriában.
Beszámoltunk róla, hogy a Noguchi megvált ügyfelétől, a Nespressótól. Megvan az utód.