Keresés

Találatok száma: 4932

A Coca-Cola, az Unilever és a Vodafone is aláírták a felhívást.

Erre is választ ad az IAB Influencer Marketing Kisokosa és Fogalomtára.

A Netflix Love Death & Robots antológiának darabja teljes egészében a budapesti stúdióban készült.

A BlueAlliance jogi személlyé alakul, új neve CEE Digital Alliance, CEEDA lesz.

Workshopon mutatjuk meg, amit ma az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről tudni lehet, egy exkluzív kutatás tükrében.

Az arculati átalakítás hangsúlyozza, hogy a WhatsApp és az Instagram is a cégcsoport része.

Digitális versenyünk mostantól még átfogóbb, kategóriarendszere még áttekinthetőbb, az azon elért eredmények pedig továbbra is értékes pontokat jelentenek az M+ Listán. A nevezés indul!

Október közepétől Fináczy Dóra a digitális reklámpiaci szakmai szervezet ügyvezetője.

A No Fluff Jobst a Ringier Axel Springer indítja.

A szövetség Contact Center tagozata ismét Magyarország legszebb hangú férfi és női call centereseit keresi.