Keresés

Találatok száma: 95

A magyar hirdetők használnának adatalapú megoldásokat, ha a médiacégek fejlesztenének ebbe az irányba. Sólyom Balázs vendégcikke.

Rényi Ádám a Marton-ügyről és a színházi válságkommunikációról.

Rényi Ádám szerint a KFC pr-katasztrófája valójában hr-katasztrófa. Publicisztika.

Nádori Péter publicisztikája a magyar médiapiac jelenlegi helyzetéről.

Kenderesi nyilatkozata magas labda, amit csak le kell csapni. Az egyiknek sikerült, a másiknak nem. Rényi Ádám publicisztikája.

Nádori Péter publicisztikája kifejezetten dicséri az internetet.

Állítja dr. Horváth Katalin, e-kereskedelemmel foglalkozó ügyvéd.

Kreatív írásról és inspirációról mesél az Élet és Irodalom szerzője. 

Nádori Péter publicisztikája arról, hogy mit mondana annak az ismerősének, aki rettenetes hülyeséget oszt meg a Facebookon.

Az étteremkritikák és minősítések világát Aczél László értékeli.