A magyar hirdetők használnának adatalapú megoldásokat, ha a médiacégek fejlesztenének ebbe az irányba. Sólyom Balázs vendégcikke.
Rényi Ádám a Marton-ügyről és a színházi válságkommunikációról.
Rényi Ádám szerint a KFC pr-katasztrófája valójában hr-katasztrófa. Publicisztika.
Nádori Péter publicisztikája a magyar médiapiac jelenlegi helyzetéről.
Kenderesi nyilatkozata magas labda, amit csak le kell csapni. Az egyiknek sikerült, a másiknak nem. Rényi Ádám publicisztikája.
Nádori Péter publicisztikája kifejezetten dicséri az internetet.
Állítja dr. Horváth Katalin, e-kereskedelemmel foglalkozó ügyvéd.
Kreatív írásról és inspirációról mesél az Élet és Irodalom szerzője.
Nádori Péter publicisztikája arról, hogy mit mondana annak az ismerősének, aki rettenetes hülyeséget oszt meg a Facebookon.
Az étteremkritikák és minősítések világát Aczél László értékeli.