A Coca-Cola, az Unilever és a Vodafone is aláírták a felhívást.
A Gemius részletesen elemezte a bankok év végi digitális kommunikációját.
Új céget alapítottak Impetus Research néven, a valódi piacra lépést jövőre tervezik. A GfK új vezetéssel folytatja.
Az egyetlen országos kereskedelmi csatorna mellett két állami rádió és a Rádió1 tudott napi 1 milliónál több hallgatót magához csábítani.
Interjú Kozák Ákossal, a GfK vezetőjével a piackutató szakma átalakulásáról és szakmai érdekképviselet hiányáról.
A karácsonyi márkazajban vizsgálta az elektronikai cikkek, könyváruházak, kozmetikumok online megítélését a Neticle.
Az Inspira Research a magyar internetezők gyógyszerekkel, betegségekkel kapcsolatos információszerzési szokásait vizsgálta.
A 2 milliárd eurós bővülés háromnegyede Oroszországban történt. Magyarország reklámpiaca relatíve erős, de nagyrészt az állami költésnek köszönhetően.
Az Atmedia az FMCG- és az OTC-piac uán a kiskerláncok tévés hirdetési hatékonyságát is lekutatta.
Az átlagmagyar még mindig 4 óra 20 percet tévézik naponta.