A legtöbb díjra esélyes pályamunkája a Mitónak és az Artificial Groupnak van, de nem panaszkodhat a Greenroom és a VMLY&R sem.
A DIMSZ nyolcadik alkalommal adta át az elismerést.
Október 28-ig dönthettek róla, kik nyerjék a Contact Center Hangszépségverseny közönségdíjait!
Erre a fesztiválra lassan már hagyományosan leginkább toborozni járnak a cégek.
Mit gondol a magyar ember az ügyfélszolgálatokról? Meglepő eredményeket hozott egy új kutatás.
Ezzel egy új üzletágat is bevezetnek.
Ezüstöt kapott a Skillstar és a Roxer által megvalósított szakmák Európa-bajnoksága, bronzot pedig a Telekom HD Group által szervezett Fenntarthatósági napja az Exentex Global versenyen.
A márka sportszponzorációs tevékenységének részeként nyertek el egy digitális/rendezvényes feladatot.
A rendezvényes szakmai szervezet Event Touch néven futó eseményén az előadók, a kiállítók és a cateringesek is kitettek magukért. És még robothosztesz is volt.
Végh Tamás, a Bo Event vezetője szerint az „esemény, btl, élménymarketing” mára idejétmúlt fogalmak, a rendezvényügynökségek szerepe pedig még inkább felértékelődik.