A Heineken marketingigazgatója az ügynökségekről, és a nemzeti érzésről.
Nyakkendővezérelt médiaipar, az a baj. Interjú Alexander Bard médiaguruval.
Pohárnok Gergely nem vágyik rá, hogy megcsinálja a Transformers 60-at.
Interjú Tóth Orsolyával, aki a kincstári médiaügynökségként számon tartott IMG operációs igazgatója lett.
Két óra alatt annyit kerestek sms-sel, mint reklámmal előtte fél év alatt. Interjú Weiler Péterrel, a Habostorta-csoport vezetőjével.
Halálra van ítélve a mai ügyfél-ügynökségi kapcsolatrendszer a HD Group-os Urbán Zsolt szerint. A Kreatív portréinterjúja.
Egyszerűségükben szokatlanok, ezért érthetőek az új Telenor kampányok – állítja Kallós András, a vállalat marketingkommunikációs igazgatója. Szerinte nem a szakmának kell megfelelni, és minden kreatívdíj mellé odatenne egy kutatást. A Kreatív Magazin interjúja.
Szigorúan fogja szájtján a reklámokat Veszelovszki Zsolt, a Port.hu alapítója. Szerinte ami zavarja a felhasználót, az hosszú távon rossz az oldalnak is. A jéghokizás majdnem annyira izgalmas számára, mint a Port-birodalom.