Keresés

Találatok száma: 148

A Heineken marketingigazgatója az ügynökségekről, és a nemzeti érzésről. 

Nyakkendővezérelt médiaipar, az a baj. Interjú Alexander Bard médiaguruval.

Pohárnok Gergely nem vágyik rá, hogy megcsinálja a Transformers 60-at.

Interjú Tóth Orsolyával, aki a kincstári médiaügynökségként számon tartott IMG operációs igazgatója lett.

Két óra alatt annyit kerestek sms-sel, mint reklámmal előtte fél év alatt. Interjú Weiler Péterrel, a Habostorta-csoport vezetőjével.

Halálra van ítélve a mai ügyfél-ügynökségi kapcsolatrendszer a HD Group-os Urbán Zsolt szerint. A Kreatív portréinterjúja.

Egyszerűségükben szokatlanok, ezért érthetőek az új Telenor kampányok – állítja Kallós András, a vállalat marketingkommunikációs igazgatója. Szerinte nem a szakmának kell megfelelni,  és minden kreatívdíj mellé odatenne egy kutatást. A Kreatív Magazin interjúja.

A top-ügynökségek munkáinak maximum tíz százaléka kiemelkedő - véli Horváth Lajos, a Cluso társalapítója. Budapest Bank Emese és Vatera Vera egyik megalkotója a Laboratytól való távozásának hátteréről is beszélt a Kreatív Magazin címlapinterjújában.
Magyar ember talán még sosem volt olyan befolyásos marketinges pozícióban, mint Müller Kornél, az Unilever globális CMI-igazgatója. A Kreatív áprilisi címlapinterjújában beszél az insight-kutatás lényegéről és arról, hogy miként ér véget az az idő, amikor az FMCG-szektorból dőlt a pénz a hagyományos médiába.

Szigorúan fogja szájtján a reklámokat Veszelovszki Zsolt, a Port.hu alapítója. Szerinte ami zavarja a felhasználót, az hosszú távon rossz az oldalnak is. A jéghokizás majdnem annyira izgalmas számára, mint a Port-birodalom.