A 3D lehet a moziipar jövője, de vajon miért pont az Avatar pörgette fel? Mikor várható a 3D reklámok dömpingje?
Meg az internetet is. De hogyan működhet hatékonyan és miért szeretik a kreatívok az ilyen megoldásokat?
A Kreatív Magazin tíz fiatal MOME-s tervezőgrafikus portfolióját mutatja be.
A műfaj, ami miatt lázadás törhet ki, amitől veszélybe kerülhet az áramszolgáltatás, és ami a legtöbb rekordot állította fel.
Hosszas előkészületek után a Pannon felvette norvég anyacége, a Telenor nevét. Werkfilm, fotók és cikk, márkaváltás belülről.
A Sláger Rádió miatt nincs kultúra, a Tv2 butít, a gyerek a Winnetou matinétől lesz agresszív, az emberek a Facebook miatt idegenednek el egymástól, és egyébként is: a világ a média miatt elviselhetetlen. Megvizsgáltuk, hogy így van-e.