hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 97
#1
Kreatív XIX. évf. 9. szám
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Marketing
2010-10-27

A turulárusok rendben, de mit kezdenek a nagy élelmiszerláncok a piros-fehér-zöld értékek kommunikációjával?

#2
Kreatív XIX. évf. 5. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Marketing
2010-05-26

Elvileg tavaly év végére jött volna létre a stratégia, amit év elején kezdtek volna meg bevezetni. 

#3
Kreatív XVIII. évf. 12. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Marketing
2010-01-11

Másolás, kalózkodás, szürkegazdaság - ez a forgalmazók legnagyobb problémája.

#4
Kreatív XVIII. évf. 7-8. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Marketing
2009-08-31

Lazítanák a szigorú hirdetési szabályokat a temetkezési cégek.

#5
Kreatív XVIII. évf. 7-8. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Marketing
2009-07-24
A Magyarországon korábban egyeduralkodó Bomba – Red Bull páros mellett a prémiumkategóriában megjelent a Burn, a szegmens egyik leglátványosabb növekedését pedig egy hazai tulajdonú termék, a Hell produkálta, amely nagy sajtóvisszhangot keltve a Forma-1 szponzorálásába is beszállt.
#6
Kreatív XVIII. évf. 6. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Marketing
2009-07-16
A válság hatására a hirdetők vagy rövid távú megoldást keresnek és promócióznak, vagy a márka megerősítésében látják a túlélés biztosítékát. A Nissan, a Ringier, a Népszabadság és a Beiersdorf szakemberei beszélgettek az irányokról a BMB Focus és a Kreatív felkérésére.
#7
Kreatív XVIII. évf. 5. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Marketing
2009-06-09
Az olcsó forinttal csábítja a külföldieket a Magyar Turizmus: ha az eurókat most költik el nálunk, sokkal több jégkrém és iszappakolás jön ki belőle, mint másutt. Itthon inkább kedvezményekkel próbálnak hatni – az idei év sok szolgáltatónál a túlélésért való küzdelemről szólhat.
#8
Kreatív XVIII. évf. 3. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Marketing
2009-04-15
A fair trade vagy másképpen méltányos kereskedelem egyelőre gyerekcipőben jár Magyarországon. Többnyire anyagi forrással alig rendelkező civil szervezetek népszerűsítik, amelyek ritkán nyúlnak hagyományos marketingeszközökhöz. Pedig a fogyasztói igény kezd kialakulni.
#9
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Marketing
2009-02-24
A közismerten bárgyú magyar termékelhelyezések után végre megjelent néhány jobb megoldás is. Jó és rossz példák, itthon, külföldön.
#10
Kreatív XVIII. évf. 1-2. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Marketing
2009-02-17
Miből él Fekete Pákó? Utánajártunk, hogyan menedzselik magukat a sztárok, hogyan segítik őket a pr-szakemberek és a bulvárlapok, vagyis miként működik a sztármarketing Magyarországon.
hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés