A szakmai véleményírók szerint. A közönség viszont jobbra értékelte.
A szakma kevésbé, de a fogyasztók nagyon szerették. Kampányelemzés.
A fogyasztók és mi jobban kedveljük Pocakot, mint a szakma - derül ki elemzésünkből.
A Leo Burnett találta ki a márka nevét, és a bankkártyát is ők tervezték. Elemzés kulisszatitkokkal és kritikákkal.
Jakabos Zsuzsa meg a Temzében úszott - angol humor az E.ON kampányában. Szerettük, vagy sem? Elemzés.
A 70 éves csokimárka imázskampányát a szakma kevésbé szerette. Kampányelemzés.
Vajon jól sikerült-e a Chio Flash fiataloknak szóló kampánya?
A szitkomok eddig mindig megbuktak a nagy csatornákon, rendszerint a rossz forgatókönyv és az alkalmatlan színészválogatás miatt, de ha állami pénzből megvalósuló sorozatgyártásról van szó, akkor mindig kiderül: a nézettség nem fontos, a produkciónak nem kell megtérülnie.
Sörmárkához képest szokatlan időben, télen emelték poharukat.
Mennyire jött be a Cofidisnek, a statiszta- és színészmentes reklámfolyam?