Keresés

Találatok száma: 242

A szakmai véleményírók szerint. A közönség viszont jobbra értékelte. 

A szakma kevésbé, de a fogyasztók nagyon szerették. Kampányelemzés.

A fogyasztók és mi jobban kedveljük Pocakot, mint a szakma - derül ki elemzésünkből.

A Leo Burnett találta ki a márka nevét, és a bankkártyát is ők tervezték. Elemzés kulisszatitkokkal és kritikákkal.

Jakabos Zsuzsa meg a Temzében úszott - angol humor az E.ON kampányában. Szerettük, vagy sem? Elemzés.

A 70 éves csokimárka imázskampányát a szakma kevésbé szerette. Kampányelemzés. 

Vajon jól sikerült-e a Chio Flash fiataloknak szóló kampánya?

A szitkomok eddig mindig megbuktak a nagy csatornákon, rendszerint a rossz forgatókönyv és az alkalmatlan színészválogatás miatt, de ha állami pénzből megvalósuló sorozatgyártásról van szó, akkor mindig kiderül: a nézettség nem fontos, a produkciónak nem kell megtérülnie.

Sörmárkához képest szokatlan időben, télen emelték poharukat. 

Mennyire jött be a Cofidisnek, a statiszta- és színészmentes reklámfolyam?