Két könyv a prezentációkról azoknak, akik a fotelben szeretnének tréningezni: az egyik jól megírt, de a felszínnel foglalkozik, a másik tömény, cserébe mélyebbre ás. A Kreatív magazin ajánlója.
Lendületes sztorik a sikerről, történet egy reklámügynökség összeomlásáról. És még: modern identitás, online közösségek kezelése, kínálatmenedzsment. A Kreatív aktuális könyvválogatása.
Miközben még mindig sokan attól tartanak, hogy az internet megöli a könyvet, egyre több blog kerül nyomtatásba. A szakértők szerint a blogkönyvek sikerének titka a közösség, és annak felismerése, hogy a blogoszféra kiváló marketingeszköze a könyvnek. Ennek ellenére ezek a kiadványok nem igazán jutnak fel az eladási listák élére.
Mostanra nehéz lett úgy eldobni egy követ, hogy akit eltalál, ne mondja azt, hogy „digitális átállás”. De mire képes a technika, és mire használták eddig máshol? Beszerezhető könyveket, letölthető esettanulmányokat, szakblogokat és online megnézhető reklámpéldákat ajánlunk.
Cselekedj minden helyzetben éppen ellenkezően, mint ahogy reflexből reagálnál – mondja Concevitch – és utána bármilyen elvesztettnek tűnő tárgyalási helyzetből jól jöhetsz ki. Kis kommunikációs és lelki útmutató agilis, célratörő sales-eseknek.
A reklámvilág Arisztotelészének becézett Joseph Sugarman könyve arról szól, hogyan lehet erőteljes és jó reklámszöveget írni. Illetve szólna, mert az már korántsem biztos, hogy tanácsai ma is olyan hasznosak, mint három évtizeddel ezelőtt.
Vannak, akik csak fogyasztanak, és vanak, akik egyszerűen imádnak fogyasztani. Ők a rajongói közösségek tagjai. A Fandom arról ad társadalomtudományos igényű áttekintést, hogyan is lehet értelmezni a rajongói kultúrákat a 21. században.
Az online marketing és pr már nem a reklámról szól, hanem az információról: aki a leghatékonyabban tájékoztatja a fogyasztókat, az fogja a legsikeresebben értékesíteni termékeit.