Keresés

Találatok száma: 171

Újsághír: A Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség 100 millió forintos bírságot szabott ki a Média Markt „Hülye, aki nem ünnepel” hirdetésére, mert az károsan befolyásolja a gyerekek erkölcsi fejlődését. A Média Markt panasszal fordult a bírósághoz.
Tisztelt Tóta Úr! Van ebben a Kikapcs [Kreatív, 2008. február] című írásában valami önigazoló evidencia, hiszen miért is ne legyen az internet túlreprezentálva egy jórészt a neten megnyilvánuló publicista médiafogyasztásában, és miért ne meneküljön a kereskedelmi tévétől, amely...
Nem lehet könnyű az álruhás fesztiválriporterek élete! Időről időre meg kell próbálniuk egy-egy nap erejéig észrevétlenül elvegyülni az egyébként csak szerkesztőségi elefántcsonttornyukból szemlélt „dzsunior plebsz” intenzív lazítással töltött napjaiba.
Higgyétek el, kedves barátaim, nálunk minden egészen máshogy néz ki, mint ahogy azt ti képzelitek. Azt sem tudom, hol kezdjem el, hogy megértsétek. Na jó, csapjunk bele a közepén, talán majd a végére valahogy összeáll a kép!
6
Tragikus hirtelenséggel meghalt Balázs Gábor, a Pan Media médiaigazgatója. Augusztus elején a barátaival külföldre utazott, és a szállodában egy szívinfarktusból fakadó tüdőödéma végzett vele. Azonnal meghalt. Pár hét múlva lett volna 31 éves.
Szerintem hülye az, aki azt hiszi, hogy egy tűzfalról vagy építőhálóról ordító szövegnek ugyanaz az olvasata, mint egy kocsmai freecardnak.
A Kreatív 2007. májusi számának 46. oldalán lapunkkal, a Szép Házakkal kapcsolatban valótlan tény jelent meg, ezért az alábbi helyreigazítást kérjük közzétenni:
A Kreatív 39 – nevük, nemük, kedvenc ételük elhallgatását kérő – olvasója úgy véli, hogy az áprilisi számban megjelentek egy része méltatlan a magát „a kommunikációs szakma lapjának” feltűntető kiadótól elvárt szakmaisághoz, etikához. Néhány, jelenleg is illegalitásban élő, ezért névtelenül nyilatkozó reklámszakember úgy véli, hogy egy, a McCann Ericksonról szóló átfogó cikknek [Útraindítás, Kreatív 2006. április - A Szerk.] azért jeleznie kellett volna például azt is, hogy csak rendkívül ritkán sikerül egy cégnek 17 éven keresztül állandóan növelnie forgalmát, vagy hogy bizony más cégekkel is előfordult, hogy 11 év után elvesztették adott ügyfelüket, vagy hogy e cég bizonyítottan a legeredményesebb EFFIE-ügynökség stb.