Enyhül a hányinger és kiszárad lassan az igénytelenség mocsara. Reklámkritikák.
Nem árt, ha egy reklámban a beszélő, mozgó embereken kívül van valami történet is.
Marketingszempontból mindenképpen - véli kritikájában Román Balázs.
Amikor színészek vagy statiszták belenéznek a kamerába, és egy termékről elmondják, hogy az jó, ők kipróbálták, és tényleg működött, az általában nem az a reklámklisé, amit pozitív példaként szokás említeni.
Miért kapott gyenge kettest az olajos/gázos cég imázsreklámja Román Balázstól?
Amikor a reklámversenyeken a társadalmi célú kategó-riákat zsűrizik a komoly kommunikációs szakemberek, mindig elkezdődik a feszengés.
Szokatlanul vidám reklámkritikák Romántól: McDonald's, Mindig Tv Extra, Sió, UPC.
A Telenor kommunikációs szempontból megszűnt. Üres, mint egy hangár.
Egyszerű, logikus, következetes. Mi kell még? Román Balázs reklámkritikája.
Lepattan-e a selymes ruhaság a kismamákról? Mit gondol Spielmann Gábor a flashmobról? Reklámkritika videóriporttal.