A két fontos hazai reklámverseny közül az egyiket a Hipnózist a Kreatív magazin
szervezi. A verseny abban különleges, hogy a beérkezett pályamunkákat nem hazai
reklámszakemberek, hanem nemzetközi szakújságírók értékelik. Éppen ezért a Hipnózis
egy olyan magyar reklámverseny, ahol a nemzetközi színvonal jobban előtérbe kerül,
hiszen a reklámokat olyan emberek zsűrizik, akik nem ismerik a magyar viszonyokat, nem
ismerik az alkotókat. Kizárólag a reklámokban lévő kreatívötletet keresik és díjazzák.
PITCHBOOK
KreatíV
13
Esemény kategória
Online-website kategória
DM kategória
Online egyéb kategória
Online film kategória
Online banner kategória
I. helyezés:
Milka - Nagy Lassúzós Nap
Ügynökség: HPS Experience
Megbízó: Kraft Foods
I. helyezés:
Örömdal kampány
Ügynökség: Kirowski Isobar
Megbízó: Magyar Telekom
I. helyezés:
Macaron-kampány
Ügynökség: Allison Advertising
Megbízó: FedEx
I. helyezés:
Hullámzás a magyar
olimpiai csapatért
Ügynökség: HPS Experience
Megbízó: Kraft Foods
I. helyezés:
Vigyázz, lépcső
Ügynökség: Visionary7
Megbízó: Budapesti Fesztiválzenekar
I. helyezés:
Nagyobb térre vágyik?
Ügynökség: Café Communications
Megbízó: OTP Bank