Z-generáció és márkák: nem róluk, hanem velük
Milyen behatások érik a megbeszéléseken túlmisztifikált Z-generációt? Takács Ákossal (Red Bull, a Pilvaker alapítója), Barna Péterrel (Magyar Telekom, Magentakraft) és Trunk Tomi Z-generációs influenszerrel beszélgettünk a Cultural Bitesban.
Hogyan éli túl egy divatmárka a mackónadrág éveit?
A Cultural Bites legfrissebb podcastjában Rob McIntosh-sal, az Eight Inc. vezetőjével arról beszélgettünk, hogyan változik az emberek és a márkák közötti viszony.
Cultural Bites: Márkaaktivizmus, avagy egy márka jól teszi, ha megteszi!
Az emberek már nem lepődnek meg, ha egy márka a gyakorlatban is valódi értékekkel áll elő, sőt, egyenesen elvárás lett! A Cultural Bites legfrissebb cikkében ezekből szemezgetünk.
Reklám és kultúra: körutazás Japántól Magyarországig
Reklámok és kultúrák a távoli egzotikumtól a már-már ismerős szomszédokon át egészen a magyarságot kommunikáló hazai márkákig.
Cultural Bites: így változtatta meg a karácsonyi reklámokat a koronavírus
Hogyan és mit lehet mondani krízishelyzetben az ünnepek közeledtével egy márkának?
Cultural Bites: Túl az ésszerűségen
Mi az a viselkedési közgazdaságtan (behavioural economics), és miként kapcsolódik ez a tudományág a marketingkommunikációs szakmához?
Cultural Bites: Mi mozgatja a fogyasztói döntéseket? Podcast!
A közgazdaságtan és a pszichológia kezet fogott egymással, a viselkedési közgazdaságtan ma már egyre hangsúlyosabb szerepet kap abban, hogy hatékonyabban befolyásoljuk a fogyasztói döntéseket.
Brand purpose a Crestán - avagy az élet értelme brandeknek 2020-ban
Kalandozások a Cresta brand purpose kategóriás díjazottjai körül.
Cultural Bites: 7+1 tipp a válsághoz, hogy lehetőség legyen belőle
Taktikai lehetőségek, friss példákkal.
Cultural Bites: Mennyi élet van a magyar reklámszakmában?
Tartsatok velünk az új márkatrend-szpotter sorozatunkban. Első vendégünk Szabó Béla, a Telekom Márka és kereskedelmi kommunikációs igazgatója.