Milyen behatások érik a megbeszéléseken túlmisztifikált Z-generációt? Takács Ákossal (Red Bull, a Pilvaker alapítója), Barna Péterrel (Magyar Telekom, Magentakraft) és Trunk Tomi Z-generációs influenszerrel beszélgettünk a Cultural Bitesban.

A Cultural Bites legfrissebb podcastjában Rob McIntosh-sal, az Eight Inc. vezetőjével arról beszélgettünk, hogyan változik az emberek és a márkák közötti viszony.

Az emberek már nem lepődnek meg, ha egy márka a gyakorlatban is valódi értékekkel áll elő, sőt, egyenesen elvárás lett! A Cultural Bites legfrissebb cikkében ezekből szemezgetünk. 

Reklámok és kultúrák a távoli egzotikumtól a már-már ismerős szomszédokon át egészen a magyarságot kommunikáló hazai márkákig.

Hogyan és mit lehet mondani krízishelyzetben az ünnepek közeledtével egy márkának? 

Mi az a viselkedési közgazdaságtan (behavioural economics), és miként kapcsolódik ez a tudományág a marketingkommunikációs szakmához?

 A közgazdaságtan és a pszichológia kezet fogott egymással, a viselkedési közgazdaságtan ma már egyre hangsúlyosabb szerepet kap abban, hogy hatékonyabban befolyásoljuk a fogyasztói döntéseket.

Kalandozások a Cresta brand purpose kategóriás díjazottjai körül.

Tartsatok velünk az új márkatrend-szpotter sorozatunkban. Első vendégünk Szabó Béla, a Telekom Márka és kereskedelmi kommunikációs igazgatója. 

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.