hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bemutatjuk a Z-generáció médiahasználatában megfigyelhető legfontosabb trendeket.

Hogyan ítél meg az online közvélemény egy Oscar-díjas filmet?

A DIMSZ nagyszabású elemzést tett közzé a területről.

Íme a tavalyi, összesített reklámköltési adatok. 

Mi ez? Most ez a divat? Megváltja a világot? Itthon van ilyen? 

Így készült az Y-generációról szóló kétrészes elemzésünk.

Az IBM Watson Analytics segítségével egy nagy mintájú marketingadatbázist dolgoztunk fel.

A Sziget-holdingnak jól megy, de mindenki tele van adósságokkal. Grafikonokban megmutatjuk. 

A cikkeknél a Hír24.hu egyik anyaga nagyon megverte a mezőnyt. 

hirdetés

A múlt hónapban az Index vitt mindent. 

Ezzel a programmal öt perc alatt lehet interaktív térképet készíteni.

Az infotörvény módosításával viszont a csaló kezet sem lehet majd figyelni. 

A Viacom reklámját The Fat Jewish adja elő. 

Táblázatok, tabellák, térképek. És néhány tanulság. 

A NewsLab egyszerűen csodálatos. 

hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

hirdetés
hirdetés

Friss hírek, csak röviden

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

A többkörös meghívásos tenderen az Avantgarde Groupot választották a feladatra.

Mostantól díjazzák például a legjobb marketingkommunikációs megoldásokat is.

Új menedzsment, új működési modell, új arculat, új ügyfelek az ügynökségnél.

Áprilistól a Bwnet.hu reklámfelületeit a sales house értékesíti.

A grandiózus jelenetben az egyszeri Alexa-felhasználó a Vezúv által lerombolt városba csöppen. Egy szendviccsel a kezében. 

A Volvo Car Corporation az ügyfélközpontú kultúra még hatékonyabb működésének érdekében átszervezi a vezérképviseletek felépítését.

Szaky a hulladékból csinált bizniszt, most Magyarországra hozza a 40 országban már bizonyított módszert. 

Új termékcsalád a Picknél, a Szalamettivel a fiatalabb fogyasztói generáció felé nyitnak. Kampánybejelentőt olvashattok!  

 A stratégiai kommunikációs építkezést a Continest hazai, illetve nemzetközi terjeszkedésre vonatkozó tervei indokolják.

Lukács Viktor posztjában azt írta, jó helyre került.

A Budapesti Történeti Múzeum tagintézményeivel pályázatot hirdetett, a határidő május 9.

Az ügynökség márciustól bővítette ki szolgáltatási körét a TikTokra is.

Művészegyetemek is csatlakoztak.

És az összes Instagram-profil 45 százaléka hamis – állítja a HypeAuditor új kutatása.

A vád szerint Jimmy Lai illegális tiltakozást szervezett még 2019-ben. Kína egyre jobban szorongatja a különleges jogállású területet. 

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

A patika kampányokért jött, de még több lett belőle.

hirdetés