Arccal a magazinos gyártás felé: új struktúra az NLCafén
Az NLCafé főszerkesztőjét kérdeztük, miért szálltak ki a hírversenyből, hogyan kezdtek márkát építeni szerzőikre, és miért kellett ehhez újrahúzni a címlapot. (X)
Az influencer-újságírók és a videók a jövő
A Central nyár végén új felszereléssel és megoldásokkal rendezkedett be médialaborjában a mozgóképes tartalmak értékesítésére. (X)
A jó, a rossz és a natív
Megmutatjuk, hogyan készítünk olyan tartalommarketing-megoldásokat a 24.hu-nál, ami nem csak a hirdetőnek és az olvasóknak, de még az újságíróknak is örömére szolgálnak. Win-win-win. (X)
Százból négy nő mobilfüggő
A kérdőíves és kvízes tartalmakra akkor sem sajnálják az időt a nők, ha ahhoz 10 percig kell kattintgatni mobilon. (X)
Tiszta tartalom, biztos pont
Minél többek megbízható és első számú hírforrásává válni és a legjobban kiszolgálni hirdetőik igényeit – ezek a 24.hu 2018-as céljai. Szigeti Péter főszerkesztő írása. (X)
„Bele kell nyugodnunk, hogy soha nem lesz kész a termék”
Az NLCafé a legnagyobb női site, amely számokban a vezető online termékekkel versenyez. A vezetők beszéltek a havi 2 millió egyedi látogatóhoz vezető útról és a stratégiaváltásról. (X)
Mutatjuk, mire kattan a nő
Három női lappiaci szereplőt kérdeztünk, mennyire viselkednek ma másként a nők a digitális térben, mint 8-10 éve. Nagyon. (X)
A programmatic fejlettségének mérőfoka a private dealek aránya
A piaci szereplők szerint még van mit tanulni. (X)
A YouTube-on zajlik a digitális piac paradigmaváltása
Három piaci szereplőt kérdeztünk arról, hogy mihez kezdenek a YouTube-generációval. (X)