hirdetés
hirdetés

Elértéktelenedett a régiónk, de a Golden Drum össze tudja hozni a magyar reklámosokat. Interjú Gosztonyi Csabával.

A Golden Drum magyar partijának a képei.

Tizennégy alkotás jön a kattintás után.

hirdetés

Interjú Galácz Karolinával, a Golden Drum nagydíjas Y&R helyettes kreatívigazgatójával.

Ezenkívül még 8 ezüstöt szereztek a magyar ügynökségek Portorozban. 

hirdetés

Interjú Jedlicska Mártonnal, az Isobar kreatívigazgatójával.

Interjú Balogh Zsolttal, a DDB innovációs kreatívigazgatójával Portorozból.

Egyik jobb, mint a másik, viszont erős a mezőny.

Így tölthet el az ember 4-5 kellemes napot a szlovén tengerparton. AUTOREPLY.

Ezek voltak a legjobb kampányok a fesztiválon – na és pár dolog, ami nem volt annyira jó.

Ünnepelt a nagydíjas Y&R meg a többiek, a DDB, a Café, a Republic, az ACG és még sokan mások.

A Google a Golden Drumon mutatta be az élmezőnyt.

A hatalmas magyar sikereket hozó 2014-es Golden Drum számokban: országok, díjak, pontszámok.

Folytatódtak a magyar sikerek pénteken, az arany mellett több ezüstöt is nyertünk.

Interjú a Y&R-os Falvay Lászlóval és Galácz Karolinával a Golden Drum nagydíjról.

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

hirdetés

A Leo Burnett fiataljai taroltak Portorozban.

A Golden Drumon a DDB és a Young & Rubicam mellett az ACG és a McCann reménykedhet.

Grand Prix!!! Ezüstök, shortlistek. Felállva tapsolunk.

A keddi nap után a Carnation, a DDB és a Young & Rubicam izgulhat a magyarok közül.

Új egycsatornás zsűrielnök, jön az első shortlist és mi is hamarosan megyünk.

Az ügynökségek fesztiválbelépő nélkül is regisztrálhatnak!

Kedd óta nevezni is lehet a reklámversenyre.

Augusztus 20-a a jelentkezési határidő.

Július 1-től várják a nevezéseket.

 Meghosszabbított nevezés az Off Drumon.

hirdetés

Friss hírek, csak röviden

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés