Elértéktelenedett a régiónk, de a Golden Drum össze tudja hozni a magyar reklámosokat. Interjú Gosztonyi Csabával.
A Golden Drum magyar partijának a képei.
Tizennégy alkotás jön a kattintás után.
Interjú Galácz Karolinával, a Golden Drum nagydíjas Y&R helyettes kreatívigazgatójával.
Ezenkívül még 8 ezüstöt szereztek a magyar ügynökségek Portorozban.
Interjú Jedlicska Mártonnal, az Isobar kreatívigazgatójával.
Interjú Balogh Zsolttal, a DDB innovációs kreatívigazgatójával Portorozból.
Egyik jobb, mint a másik, viszont erős a mezőny.
Így tölthet el az ember 4-5 kellemes napot a szlovén tengerparton. AUTOREPLY.
Ezek voltak a legjobb kampányok a fesztiválon – na és pár dolog, ami nem volt annyira jó.
Ünnepelt a nagydíjas Y&R meg a többiek, a DDB, a Café, a Republic, az ACG és még sokan mások.
A Google a Golden Drumon mutatta be az élmezőnyt.
A hatalmas magyar sikereket hozó 2014-es Golden Drum számokban: országok, díjak, pontszámok.
Folytatódtak a magyar sikerek pénteken, az arany mellett több ezüstöt is nyertünk.
Interjú a Y&R-os Falvay Lászlóval és Galácz Karolinával a Golden Drum nagydíjról.
Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét.
A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében.
A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.
Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t.
A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest.
A Leo Burnett fiataljai taroltak Portorozban.
A Golden Drumon a DDB és a Young & Rubicam mellett az ACG és a McCann reménykedhet.
Grand Prix!!! Ezüstök, shortlistek. Felállva tapsolunk.
A keddi nap után a Carnation, a DDB és a Young & Rubicam izgulhat a magyarok közül.
Új egycsatornás zsűrielnök, jön az első shortlist és mi is hamarosan megyünk.
Az ügynökségek fesztiválbelépő nélkül is regisztrálhatnak!
Kedd óta nevezni is lehet a reklámversenyre.
Augusztus 20-a a jelentkezési határidő.
Július 1-től várják a nevezéseket.
Meghosszabbított nevezés az Off Drumon.
Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.
Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.
Szakértőket is bevonnak a munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.
A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.
Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.