Vice: akik mindent megengednek maguknak
Az eredetileg kormánytámogatásból létrehozott Vice magazinból az elmúlt két évtized egyik legmenőbb médiavállalkozása lett.
Fogadjunk, hogy fél percben is elmagyarázható a klímaváltozás!
A Trump-hívők és a nagy hírcsatornák is kiakadtak: pár másodperces videóival a NowThis egyre több fiatalhoz juttat el közéleti témákat.
Vogue: magazinból menő 21. századi életmódmárka
A Vogue sztorija 126 éve indult New Yorkban. Az ördög azóta Pradát visel, a lapot pedig a digitális forradalom sem sodorta el: mi több, Instán is ők a királyok.
Handelsblatt: klasszikus napilapból modern magazin
A Handelsblatt két évvel ezelőtti megújulásával bebizonyította, még egy vezető gazdasági napilap is lehet olvasmányos, letisztult, és el lehet magyarázni óriási infografikával nap mint nap a történéseket.
A nagy bookazine recept: végy egy aranytojást tojó tyúkot
Mi az ott? Egy könyv? Egy magazin? Mindkettő egyszerre. Így futott fel a bookazine piac.
A demokrácia meghal a sötétben: a Washington Post története
Jelentéktelen helyi lapból az Egyesült Államok egyik legfontosabb országos napilapja, majd techcég-mentalitású multiplatformos kiadvány lett.
A Rolling Stone valójában soha nem a zenéről szólt
Hogyan tudott folyamatosan megújulni a popkultúra legfontosabb kiadványa az elmúlt 50 évben?
A technológia Rolling Stone-ja
Egy San Franciscó-i lap évtizedek óta meghatározza, hogyan kell írni a technológia világáról. A 25 éves Wired sztorija.
A digitális bulvár diadala: egy esti lap 200 éves útja
A svéd király huszonhatodszorra már inkább nem tiltotta be. Százötven évvel később a digitális korszak sikertörténete fűződött a márkanévhez 260 ezer online előfizetővel egy 10 milliós országban.
Gyanús idegenből barát: miért egyre fontosabb az Instagram a sajtónak?
Több komoly hagyományokkal rendelkező lap is azzal nyert rengeteg új olvasót, hogy az Instagramot kísérletezésre alkalmas terepként használja.