Az eredetileg kormánytámogatásból létrehozott Vice magazinból az elmúlt két évtized egyik legmenőbb médiavállalkozása lett.

A Trump-hívők és a nagy hírcsatornák is kiakadtak: pár másodperces videóival a NowThis egyre több fiatalhoz juttat el közéleti témákat.

A Vogue sztorija 126 éve indult New Yorkban. Az ördög azóta Pradát visel, a lapot pedig a digitális forradalom sem sodorta el: mi több, Instán is ők a királyok.

A Handelsblatt két évvel ezelőtti megújulásával bebizonyította, még egy vezető gazdasági napilap is lehet olvasmányos, letisztult, és el lehet magyarázni óriási infografikával nap mint nap a történéseket.  

Mi az ott? Egy könyv? Egy magazin? Mindkettő egyszerre. Így futott fel a bookazine piac.

Jelentéktelen helyi lapból az Egyesült Államok egyik legfontosabb országos napilapja, majd techcég-mentalitású multiplatformos kiadvány lett.

Hogyan tudott folyamatosan megújulni a popkultúra legfontosabb kiadványa az elmúlt 50 évben?

Egy San Franciscó-i lap évtizedek óta meghatározza, hogyan kell írni a technológia világáról. A 25 éves Wired sztorija.

A svéd király huszonhatodszorra már inkább nem tiltotta be. Százötven évvel később a digitális korszak sikertörténete fűződött a márkanévhez 260 ezer online előfizetővel egy 10 milliós országban.

Több komoly hagyományokkal rendelkező lap is azzal nyert rengeteg új olvasót, hogy az Instagramot kísérletezésre alkalmas terepként használja.

Egy osztrák startup új üzleti modellt kínál a kiadóknak: személyre szabott hírgyűjtőrendszert, ami hasonlít a Spotify modelljére.

A világ legismertebb újságjának is eltartott egy ideig, mire rátalált az irányra. Indul Innovatív média című sorozatunk.

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.