A világ nem arról szól, hogy rátátogunk dalokra, és majd valaki eltart
Egészen karcos véleményeket is megfogalmaztak az influencer összeállításunk résztvevői.
Testközelből mutatja be az óceánok szennyezettségét a Tropicarium
Különleges technikával mutatják be az óceánok állapotát. A Campona és a Feat. ügynökség bejelentőjét közöljük.
Mi az a 360 fokos influencer marketing?
Kiderül a Kreatív eseményén, az Influ&Wine-on, ahol a Coca-Cola, a Philips és a Gemius is előad majd.
Szükség van-e influencer-feketelistára?
Hitelesség, felelősség, árazás – ezek izgatják leginkább a szakmát az influencer marketing területén. A Positive Adamsky tartott erről egyeztető fórumot. Ajánlást is készítenek.
Bocsi, de máshogy
Hogy jutunk oda, hogy ez a film a nézők egy részében, a lelkiismeret-furdalás, a „szaranya / hálátlangyerek” érzetét keltse? Hutlassa Tamás producer véleménycikke az anyák napi, reklámos ügyről.