hirdetés
hirdetés
hirdetés

Balogh Renáta digitális és account directori tapasztalattal rendelkezik, a Cafétól igazolták.

Mátrai Miklós távozása után Bósza Zsolt átalakította a vezetést.

Új céget alapítottak Impetus Research néven, a valódi piacra lépést jövőre tervezik. A GfK új vezetéssel folytatja.

Év végétől Bonnár-Csonka Zsuzsanna tölti be a Magyar Suzuki kommunikációs vezetői posztját.

Október közepétől Fináczy Dóra a digitális reklámpiaci szakmai szervezet ügyvezetője.

A kereskedelmi és portfólióigazgató három év után távozik a kereskedőháztól.

A korábbi country manager mostantól a közép-kelet-európai régióért felel.

Portfólió- és nemzetközi üzletfejlesztési igazgatóként csatlakozik az ismert médiás szakember.

Másképp képzelték el a jövőt. Tihanyi marad a stratégiai és kommunikációs területen.

Tavasztól Dudás Ferencet nevezte ki operatív igazgatójának a Klikkmánia.

Kerti Attila 15 év után elhagyja a WPP Group M médiás csoportjához tartozó Maximize médiaügynökséget, utóda Vernyik Imre lesz, akit 2018-ban neveztek ki ügyvezető-helyettessé, előtte pedig több ügynökségnél is dolgozott vezető beosztásban.

A Ringier Axel Springer vezetője év végi nyugdíjazását kérte. Vele együtt távozik Király Mária is.

Február végén új kreatívigazgató érkezett az Isobarhoz: Hevesi László a Well-től igazolt át a januárban az Artificial Grouphoz távozó Länger Vera helyére.

Az új vezető tíz éve dolgozik az egyetemnél.

Zsembery Péter a digitális és tartalommarketingért felel. Csirke Dániel több mint három év után távozik az ügynökségtől.

Christopher Mattheisen, a Telekom korábbi vezérigazgatója lett a Microsoft Magyarország vezetője - írja az Index a cég által küldött közleményre hivatkozva.

Strukturális átalakítást hajtottak végre a Republic Group 15 fős ügyfélkapcsolati csapatánál és a 20 tagú kreatív csapatnál. Erre az ügynökség közlemény szerint a cég méretének növekedése miatt volt szükség. Az ügyfélkapcsolati vezetőt, Szilágyi Fiorellát egy középvezetői board támogatja a jövőben, Márton Szabolcs kreatívigazgató alá pedig kreatív divízióvezetőket neveztek ki.

Kiss Ágota Head of Content, vagyis tartalmi vezetői pozícióban csatlakozott a HD Grouphoz. Az új pozíció létrehozására az erről beszámoló ügynökségi közlemény szerint azért volt szükség, mert az ügynökség egyre több tartalomgyártási és kreatív kommunikációs feladatot is ellát.

Mészáros Attilát nevezték ki a Telenor Magyarország vállalati kommunikációs igazgatójának. A szakember a cég belső és külső kommunikációja mellett a fenntarthatósági területért is felel.

Liftup néven új céget hozott létre Lévai Richárd közösségi marketing szakember, mely cég online marketinges oktatással és adatvédelemmel foglalkozik. Tanácsadóként és tulajdonosként továbbra is támogatja az RG Stúdió nevű online marketing-tanácsadócég munkáját.

December végén távozott ügyvezetői pozíciójából Aczél László, a VMLY&R addigi igazgatója, így a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségében (MAKSZ) is megszűnt elnöki státusza. A közel 60 ügynökséget tömörítő MAKSZ alapszabályzatának értelmében 30 napon belül kellett új elnököt választaniuk, ez megtörtént, Blaskó Nikolett, az ACG Budapest vezetője lesz a szövetség új elnöke másfél évig. Céljai között többek között az ügynökségi világ identitásválságának és a szakmából való elvándorlásnak a csökkentése szerepel.

Januárjától Dr. Tompa Gábor lett a Nestlé Hungária új vállalati kommunikációs és közkapcsolati (public affairs) igazgatója. A szakember a cég közleménye szerint 2003-tól vállalati jogászként dolgozott a svájci vállalatnak, majd 2011-től public affairs menedzser, 2015-től pedig public affairs igazgatói pozícióban tevékenykedett.

Januártól Hruska Rita felel a Dreher nemzetközi márkáiért. A szakember a Zwack Unicum szenior márkamenedzseri pozíciójából érkezett a sörgyártóhoz.

Reusz Gabriella szülési szabadságra távozik, házon belülről kapott utódot Takács Borbála személyében.

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

A többkörös meghívásos tenderen az Avantgarde Groupot választották a feladatra.

Mostantól díjazzák például a legjobb marketingkommunikációs megoldásokat is.

Új menedzsment, új működési modell, új arculat, új ügyfelek az ügynökségnél.

Áprilistól a Bwnet.hu reklámfelületeit a sales house értékesíti.

A grandiózus jelenetben az egyszeri Alexa-felhasználó a Vezúv által lerombolt városba csöppen. Egy szendviccsel a kezében. 

A Volvo Car Corporation az ügyfélközpontú kultúra még hatékonyabb működésének érdekében átszervezi a vezérképviseletek felépítését.

Szaky a hulladékból csinált bizniszt, most Magyarországra hozza a 40 országban már bizonyított módszert. 

Új termékcsalád a Picknél, a Szalamettivel a fiatalabb fogyasztói generáció felé nyitnak. Kampánybejelentőt olvashattok!  

 A stratégiai kommunikációs építkezést a Continest hazai, illetve nemzetközi terjeszkedésre vonatkozó tervei indokolják.

Lukács Viktor posztjában azt írta, jó helyre került.

A Budapesti Történeti Múzeum tagintézményeivel pályázatot hirdetett, a határidő május 9.

Az ügynökség márciustól bővítette ki szolgáltatási körét a TikTokra is.

Művészegyetemek is csatlakoztak.

És az összes Instagram-profil 45 százaléka hamis – állítja a HypeAuditor új kutatása.

A vád szerint Jimmy Lai illegális tiltakozást szervezett még 2019-ben. Kína egyre jobban szorongatja a különleges jogállású területet. 

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

A patika kampányokért jött, de még több lett belőle.

hirdetés