Négymillió beoltottnál, már jövő héten kinyithatnak a színházak és a mozik is
Orbán Viktor miniszterelnök a Kossuth rádióban elmondta, négymillió beoltott felett újra kinyithatnak a mozik és a színházak is.
120 év egyenletesen nyújtott magas teljesítményét ünnepli új kampányában a Richter
A koncepció megalkotását követően,közel fél év finomhangolás után megvalósuló produkció 3 napon át forgott Budapesten, még darus esőztetőgépeket is bevetettek. Kampánybejelentő!
Szuperliga: mintha tankkal hajtanál rá egy konzervdobozra
Hatalmas öngól, a jó kommunikáció tökéletes ellenpéldája, kríziskezelési káosz - mi mindent tanultunk a modern futball legőrültebb 3 napjából?
3,4 milliárd jut a Családbarát Magyarország, 34,6 milliárd a Szerencsejáték kommunikációjára
A Nemzeti Kommunikációs Hivatal és a Szerencsejáték Zrt. is a New Landdel és a Lounge Designnal kötött szerződést.
A BL-szponzor Heineken bealázta a Szuperliga-klubokat
Persze most már könnyen viccelődik a márka: ha összejött volna a Szuperliga, egy BL-támogató sem lett volna mókás kedvében.
A Telex gazdasági igazgatójaként folytatja Pusztay András
Az Index korábbi vezérigazgatója tavaly nyáron távozott a portáltól.
Új marketingigazgató az eMAG Magyarországnál
Szauter Zsolt az IKEA-tól érkezett az eMAG-hoz áprilisban.
5 játék, ami kódolni tanítja a gyerekeket
Képernyőbámulás nélkül vezetik be őket a programozás világába, és alakítják ki a kódoláshoz szükséges algoritmikai gondolkodást.
Aranyos köztéri kampányt indított a Nyíregyházi Állatpark
A kampányt az inspirálta, hogy sokan jelezték: nagyon hiányzik nekik az állatpark.