A Central magazinportfólióban kiemelt téma az ökotudatosság
A Central kiadványai évek óta rendszeresen foglalkoznak a környezettudatossággal az ökotudatos divattól az elektromos autókon át egészen a fenntartható vendéglátóhelyekig. (X)
A Central Média a leginkább transzparens kiadó
Megéri átláthatónak lenni: a print piac elmúlt évi reklámbevételének 87 százalékát a MATESZ által auditált és/vagy a NOK-ban mért lapok vitték. (X)
Miénk a legnagyobb magazinpiac, csak nálunk létezik a „Nők Lapja jelenség”
A Central Médiacsoport ábrákban és infókban gazdag összeállítása a visegrádi országok magazinpiacáról. Top hirdetői szektorok, példányszámok, furcsaságok és sikerreceptek. (X)
A magazinpiaci költések közel harmadát harapta ki a Central 2018-ban
A titok nemcsak a népszerű tartalomban és a jó példányszámokban rejlik: a transzparencia is kiemelkedően fontos a reklámozóknak. (X)
A print nagy játékos, multimédiaként nőhet nagyobbra
Derűs gondolatok a papír kreatív felhasználásáról, az olvasás diszkrét luxusélményéről és a lapozgatható újságok szeretetéről. (X)
Idén is a Central vitte a magazinpiac első félévét
A magazinpiac néhány szektorában kevesebb volt a reklámköltés, de a stabil lapmárkákat mindenhol megtalálták a hirdetők. (X)
Central: több lábon áll
Közösségi élmények, márkamagazinok, saját termék egy ismert márkára építve: miért és hogyan épít több lábra egy print+digitális magazinkiadó? (X)
2017: a print éve volt
Hosszú idő után először írhatjuk le, hogy a nyomtatott sajtó piacának megnőtt a reklámbevétele. (X)
A hazai magazinpiac stabilabb szomszédainkhoz képest
Közép-Kelet-Európában nálunk csak a szlovének és az észtek nagyobb print-használók. (X)
Nagyot futott a Central az első féléves magazinpiacon
Mutatjuk, milyen számokkal csúsztak bele az idei nyárba a nagyobb hazai magazinkiadók. (X)