A filmnyelvet is átalakítja a 3D
Az Avatar óta nem lehet figyelmen kívül hagyni a háromdimenzió jelentőségét és rohamos terjedését. A jelenlegi mozipiaci fellendülést, az átlagos jegyárak emelkedését és általában a moziipar jövőjét sokak szerint a növekvő 3D-s filmkínálat határozza meg. Vajon hogyan változik meg ettől a filmnyelv és a filmgyártás, és mennyibe kerül a 3D-s mozi? A Kreatív Magazin cikke.
Tetszésben az ambient veri a tévét
A gyepesített tűzfalaktól a mozgó citylightokon át a léghajóig és a Gödörnél sorra szervezett public art-kampányokig számos megoldást sorolnak az ambient médiához. Miért szeretik a kreatívok az ambientet és mit gondolnak róla a marketingesek? Mérhető egyáltalán?
A jövő art directorai
A Kreatív 2010. októberi számának mellékletében a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem média intézetének tervezőgrafikusi szakirányáról tíz olyan fiatal tehetséges grafikus, dizájner és tervező mutatkozik be, akik reklámügynökségek és grafikai stúdiók érdeklődésére is számot tarthatnak. Legtöbbjük már rendelkezik valamilyen ügynökségi tapasztalattal, nem egy közülük pedig akár veteránnak is nevezhető.