hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

2007-09-04 12:00:00
Ahogy az nyilván sokaknak feltűnt, a gaz kommunisták/nácik, a régi rend csatlósai, az örök elégedetlenkedők, a minden koncon marakodók, a lelki szegények nem hajlandók beletörődni, hogy a Petőfit [Az adó lapzártánk után felvette az MR2 – Petőfi Rádió nevet. – A Szerk.] végre odaadták a jövő nyílt szívű gyermekeinek. Az viszont sajnos a helyzet, hogy azért ez nem egészen ilyen egyszerű.

2007-07-04 12:00:00
Ugye megvan az a mese, amelyikben a király annak ígéri a lányát és a fele királyságát, aki olyat tud mondani, amit ő nem hisz el, és aztán persze jön a szegénylegény, aki tud, és elviszi a főnyereményt? Sokáig azt hittem, hogy Magyarországról én már mindent elhiszek, de most van itt egy történet, aminek hazugságnak kell lennie, mert különben az ég már rég leszakadt volna.

2007-06-04 12:00:00
Az egyik legfontosabb lecke, amit a magyar reklámipar a magyar tartalomipartól tanulhat, hogy úgysem tud soha túl buta lenni.

2007-05-04 12:00:00
Kevés bénább dolog van, mint az éppen áprilisban történő bugyuta események kapcsán arról írni, hogy biztos a bolondok hava tehet mindenről, de most egyszerűen semmilyen más épeszű magyarázat nincs. Ami az UPC, a Mezzo és egy rakás ideges ember kapcsán történt, azért a felelős csakis a kiloccsant agyvíz lehet.

2007-04-05 12:00:00
2007 februárjának végén új rádióadó indult Budapesten a 90.9-es frekvencián. A Jazzy „cégvezetőknek és a fiatal értelmiségi döntéshozóknak” igyekszik „könnyen emészthető háttérzenét” szolgáltatni és ennek megfelelően a „prémiumhirdetőket várja”. Igazán tetszetős üzleti modellnek tűnik, a gépezetben azonban mégis van egy kőszikla méretű porszem: nevezetesen, hogy Magyarországon az elitet valahogy különösen nehezen tudja eltalálni a média.

2007-03-05 12:00:00
2007 elejére a Pesti Est – vagy legalábbis az a Pesti Est, amely nagyjából tizenöt éve elengedhetetlen kelléke volt minden, a lakásából időnként kimozduló fővárosi ember életének – meghalt.

2007-02-10 12:00:00
Az amerikai Time magazin 1927 óta minden évben kiosztja az Év Embere Díjat egy olyan személynek, aki „az elmúlt évben a leginkább befolyásolta az eseményeket”.

2006-12-12 00:00:00

2006-11-16 00:00:00
A szeptember végén kezdődő forradalom/ellenforradalom/érthetetlen izé számtalan érdekes és emlékezetes produkcióra kényszeríttette a magyar média szinte valamennyi szereplőjét.

2006-10-09 00:00:00
Ha egy egyébként a mainstream újságokban nem túl sok szerepet kapó szakma címlapra kerül a világ legjobb hetilapjában, akkor biztosak lehetünk benne, hogy abban a szakmában éppen valami eget rengető történik. Az Economist augusztus 26-ai számában a címlapon, vezércikkében és egy háromoldalas riportban foglalkozik a nyomtatott politikai napilapok jövőjével. Ami sötét.
Publicisztika

2006-09-14 00:00:00
Mindenki tud olyan szavakat, amelyek iránt vak, kiolthatatlan és megmagyarázhatatlan dühöt érez. Nekem az uborkaszezon ilyen. Nem a jelentésével van a bajom, egész egyszerűen csak idiótán hangzik, bántja a fülem és a lelkem, akár hallom, akár nyomtatva látom, romlik a közérzetem. Akárcsak az árboc és az építőkocka szavakat, egész egyszerűen alig vagyok hajlandó kimondani-leírni. Szerencsére az idén elmaradt.

2006-07-04 00:00:00
Vajon milyen gyakran szokás az acéliparban forradalomról beszélni? Fogalmam sincs, úgyhogy maradjunk annyiban mi, acélipari szakértők, egymás közt, hogy ritkán. Jóval ritkábban legalábbis, mint a média vértől iszamos világában, ahol minden technológiai újítás fegyverbe szólító ágyúlövés az Auróra cirkáló fedélzetéről. A médiaipar újabb és újabb forradalmainak elveszi ugyan az erejét, hogy ezekről éppen maga a média számol be, de hát istenem, ki fog, majd az acélipar?

2006-06-06 00:00:00
Ami jár, az jár. Az RTL Klubon futó Ecopoly hosszú ideje a legjobb műsor, ami kereskedelmi tévén Magyarországon indult. Szórakoztató, tanulságos, és még okos is.

2006-05-05 00:00:00
A magyar ember tavasszal a kor divatjától függően vagy pontokban fogalmazza meg a követeléseit, vagy szavaz. Ezúttal a kettő egyfajta szintézisére teszünk kísérletet,
és 10pontban foglaljuk össze, mi is az, amit médiailag a választások után felálló
felelős magyar kormánynak muszáj, illetve tilos meglépnie.

2006-04-06 00:00:00
Annyira izgalmas négyévente tavasszal, az ember alig bír magával. Egy magyar országgyűlési választás valami olyan óriási dolog, hogy egy külföldi fel sem tudná fogni. A grandiózus díszletek, a mesteri szónokok, a zseniális férfiak és nők kavalkádja, a lélekemelő versengés, a győzelem öröme és a cseppet sem szégyellni való, fényesen csillogó ezüstérem. Hát csoda, hogy a magyar média is fel tud nőni e fényes csillogáshoz?

2006-03-07 00:00:00
Egy most meg nem nevezendő magyar főszerkesztő kedvelt szavajárása az olyan cikkek láttán, amelyeket nagyobb pénzösszegekért sem lenne hajlandó lapjában lehozni, hogy „ezek után már az Ágh Attila is írhatna hozzánk”. Ha valaki nem lenne jártas ilyen téren, és a Google képkereső szolgáltatását sem képes kezelni, annak elmondom, hogy Ágh professzor egy érdekes szemüvegkeretes, csernyenkói ruhatáros, erősen Vitár Róbert-szerű politológus, aki cikkeivel időről időre próbára teszi a Magyarországon még nyomtatott sajtót olvasók ingerküszöbét.
Publicisztika

2006-02-06 00:00:00
Az ilyen évvégi-éveleji cikkeknél kettő darab lehetőség van: vagy összefoglalni, hogy mi volt, vagy megsaccolni, hogy mi lesz. Az előbbi sajnos igen-igen unalmas, az utóbbi meg túlságosan rizikós, úgyhogy próbálkozzunk meg egy harmadik opcióval: foglalkozzunk a legnagyobb dologgal, ami médiailag 2005-ben Magyarországon történt.

2005-12-06 00:00:00
Olyan nagyon szerettem volna valamilyen népmesei fordulatot, évszázados bölcsességet ráhúzni arra, ami Friderikusz Sándorral az elmúlt néhány hónapban történt, de végül csak nem sikerült. Pedig volt két jelöltem is, egyrészt a pásztorfiú, aki mindig farkast kiáltott, majd végül tényleg megszívta, másrészt meg, hogy addig jár a korsó a kútra, ameddig ugye. És Rudi Zoltán lett volna a kút! Vagy Friderikusz a farkas! Vagy Krizsó Szilvia a kiáltás! Most már mindegy: a történet úgy szép, ahogy van.

2005-11-11 00:00:00
Képtelenségekről címet adni írásoknak mindig nagyon tuti, ott van például mindjárt Moldova és az ő Beszélő disznaja, most tehát próbálkozzunk meg a magyar médiamágnással.

2005-10-03 00:00:00
Most akkor tényleg válságban van a budapesti rádiós piac? A közszolgálati tévé tényleg elindít ősszel még nyolc csatornát? Hagyjuk inkább a bullshitet: kik tették azt, amit Hajdu Péterrel tettek, miért tették, és egyáltalán mi az az ami? Aki igazán érdeklődik a média színfalak mögötti boszorkánykonyhája iránt, ezzel a komplex kérdéssel kel és fekszik több hónapja.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
hirdetés