hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

2007-04-05 12:00:00
Az új OTP-szpotot végignézve elsőre és másodikra is azt hittük, hogy a Sony Bravia remek kampányának újabb elemét látjuk a tévében. Kicsit gyorsan jött a legutóbbi után, de sebaj. Hát, tévedtünk. Nem azt láttuk ugyanis, hanem egy, khm, „áthallásos” kreatívmunkát. Aminek ráadásul, így még értelme sem túl sok van.

2007-03-05 12:00:00
Képzeljük magunkat egy FMCG-cég vezetői ülésére, ahol egy új termék bevezetését egyeztetik. A vezérigazgató mellett jelen van a gazdasági vezető, a marketingigazgató a termékfejlesztésért felelős vezető és a gyártási, logisztikai hátteret biztosító szakember is. Valamikor az ősszel szeretnének a nyilvánosság elé lépni és beindítani kampányukat. A kommunikációért is felelős marketingvezető számára tehát fontos: pontosan tudja milyen üzenetet és kinek kell eljutatnia ahhoz, hogy sikerre vihesse a sok munkával és fejlesztési költséggel létrehozott termékkel.

2007-02-10 12:00:00
Tavaly év végén Széles Gábor úgy döntött, beleavatkozik a tulajdonában lévő Magyar Hírlap szerkesztőségi irányvonalának meghatározásába. A hírek szerint bizonyos személyi kérdésekben nem tudott megállapodni a lap korábbi főszerkesztőjével, Szombathy Pállal, ezért a szerkesztőség egy része – főmunkatársak, publicisták, s maga a főszerkesztő is – elment a laptól.

2006-12-12 00:00:00
Három hír. Egy következtetés.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
hirdetés