Szeretnék divatba hozni a bocskai-jellegű szépséget
A különböző nemzeti termékekről, „Adjátok vissza a hegyeimet”-, illetve „Milyen hatmillió?”-pólóboltokról, tarsolylemez-, nemzetirock- és kitűzőárusokról, az Usztics Mátyás nevéhez köthető, azóta befulladt Magor mozgalomról vagy az egyre terjeszkedő Koppány Nemzeti Boltok nevű új, főleg húst áruló élelmiszerláncról sok cikkben olvashattunk már, de a nemzeti marketingről szólva nem csak rájuk kell gondolni. Cikkünk és videónk feltárja, hogy mitől és miért magyar a magyar termék.
Egyelőre titok, mire jutott az Országmárka Tanács
Még mindig nem nyilvános Magyarország márkastratégiája, amin a kormány tanácsadó testületeként egy éve dolgozik az Országmárka Tanács. Elvileg tavaly év végére jött volna létre a stratégia, amit év elején kezdtek volna meg bevezetni. De igényt tart-e minderre az új kormány?
PC-gödörben a hazai videojáték-piac
A milliárdos forgalmú magyar videojáték-piac nehezen hagyja el pc-s gyökereit, pedig a nemzetközi színtéren már régóta a konzolok diktálnak. Másolás, kalózkodás, szürkegazdaság - ez a forgalmazók legnagyobb problémája.