Eredményes évet zárt a nemzetközi Ringier
Jelentősen megnőtt a Ringier-csoport digitális üzletágból származó tavalyi árbevétele a 2012-es évhez képest. A vállalat fő bevételi forrása azonban továbbra is a klasszikus kiadói üzleti tevékenység.
Tetszésben az ambient veri a tévét
A gyepesített tűzfalaktól a mozgó citylightokon át a léghajóig és a Gödörnél sorra szervezett public art-kampányokig számos megoldást sorolnak az ambient médiához. Miért szeretik a kreatívok az ambientet és mit gondolnak róla a marketingesek? Mérhető egyáltalán?
Egy évig számolgattak
Hosszú előkészületek után nyár végére lezárta az online kutatás mikéntjéről folytatott tárgyalásokat a Gemius-Ipsos páros. A kiírók eredeti tervei szerint a kutatásnak már 2009 végén meg kellett volna kezdődnie, és a tender csak 2012-ig szól. Az új mérés sokak szerint a nagyok érdekeit szolgálja.