hirdetés
hirdetés
hirdetés
Félnek, mégsem készek

2010-05-20 16:06:47
Az aranyszabályt, amely szerint „készülj a legrosszabbra, de reméld a legjobbat”, a hazai cégek kicsit másképpen értelmezik. Nagyon remélik a legjobbat, de eszük ágában sincs készülni a rosszra. Batiz András, a W. Wolf and Partners kommunikációs ügynökség ügyvezető partnerének írása a Kreatívban.
Nem túl elterjedt még az affiliate marketing a magyar gyakorlatban

2009-11-11 16:41:20
Bár meglehetősen költséghatékony, mégsem túl sokak által használt megoldás az online marketingben az affiliate programok szervezése. A cikk célja, hogy rávilágítson az affiliate marketing online értékesítésben rejlő lehetőségeire, illetve feltérképezze a hazai viszonyokat.
A használhatósági tesztek a közigazgatási honlapok fejlesztésénél is el kerülhetetlenek

2009-09-05 00:00:00
Egyre többen értenek egyet azzal, hogy a weboldalak tesztelésére fordított összegek sokszorosan megtérülnek. A főbb tervezési és kivitelezési szakaszokon, valamint a már működő site-okon elkerülhetetlenné váltak a használhatósági vizsgálatok. A Web and Use online kutatócsoport alapítói, Fehér Katalin és Herendy Csilla az (ön)kormányzati, közigazgatási online kommunikáció legfontosabb használhatósági kérdéseit mutatják be.
hirdetés
Publicisztika a webvideók lehetőségeiről

2008-12-22 10:49:43
Bár egyelőre a sztenderd műszaki megoldások és mérések hiányában sem az értékesítés, sem a vásárlás nem könnyű, az online videóiparban hatalmas lehetőség van. Major Gábor, az AV Kreatív értékesítési vezetőjének írása.

2008-02-04 12:00:00
A Professional Publishing Kiadó decemberben először jelentette meg a Nagy Médiakönyv 2007 című kiadványt. A hazai médiumokat tematikusan bemutató könyvben található a Jövő a jelenben című kutatássorozat összefoglaló tanulmánya, amelyből kiderül, hogy mind a fogyasztók, mind a hirdetők nyitottak a digitális kommunikációra.

2007-12-04 12:00:00
Ligeti György, a Kurt Lewin Alapítvány vezetője szerint a hazai vállalatok többségének még nincs kialakult és átgondolt társadalmi felelősségvállalási programja, de vannak már olyan biztató jelek, amelyek arra utalnak, hogy ez változik. Egy kutatásuk eredményei szerint a fogyasztók elvárnák ezt a cégektől.

2007-11-04 12:00:00
Úgy tűnik, elkapta a web 2.0 őrülete a nemzetközi politikai élet szereplőit: a szöveges webnaplók elterjedése után számos vezető politikus videobloggal is igyekszik megszólítani a szavazóit. Az eszközt azonban korántsem mindenki használja megfelelően – derül ki Vasali Zoltán és Wagner Péter elemzéséből.

2007-10-04 12:00:00
Lassan, de biztosan bővül a hazai internetpenetráció, ami átalakítja az internethasználók korábban demográfiai szempontból viszonylag homogén csoportját. A további növekedés kilátásai azonban korántsem egyértelműek. Papp Csaba, a Szonda Ipsos kutatásvezetőjének elemzése.

2007-09-04 12:00:00
Hogyan érdemes keresőmarketing-kampányt csinálni? Keresztúri Gergely, a Kirowski keresőmarketing-üzletágának vezetője írásában igyekszik eloszlatni a legalapvetőbb félreértéseket, és megválaszolni a leggyakoribb kérdéseket.

2007-07-04 12:00:00
A fogyasztók valós médiahasználati szokásainak alaposabb megismerésére és professzionálisabb, többcsatornás médiatervezésre ad lehetőséget az Egyesült Királyságban tesztelt kutatási módszer. Máth András, a Ringier kutatási vezetője írásában bemutatja, mire használhatnák a módszert a különböző médiatulajdonosok, akár a magyar piacon is.

2007-06-04 12:00:00
Hagyományos megoldásokkal nem érdemes Magyarországot a tengerentúlon népszerűsíteni, sokkal hatékonyabb a helyi kultúrába illeszkedő akciókat kidolgozni – véli Orsós László Jakab, a New York-i Magyar Kulturális Intézet vezetője. Az intézet tavaly ősszel az 1956-os forradalmat hirdető óriásplakátokat helyezett ki a reklámvilág egyik jelképes központjának számító Times Square-en.

2007-05-04 12:00:00
Vajon tényleg életre szóló kapcsolatot kell kötnünk egy márkával? Biztos jó a márkatulajdonosnak, ha a racionális megfontolások helyett az érzelmiek irányítják a brand megítélését? Cosovan Attila, egy hazai dizájnügynökség vezető kreatívigazgatója elolvasta és végiggondolta Kevin Roberts, a Saatchi & Saatchi reklámügynökségi hálózat nemzetközi vezetőjének híres, magyarul is megjelent, Lovemarks – Jövő a márkák után című könyvét, és sok mindenben nem ért egyet vele.

2007-04-05 12:00:00
A digitális technológiák fejlődésének köszönhetően a közeljövőben a hirdetők a mainál lényegesen hatékonyabb módon használhatják majd ki a termékelhelyezésben rejlő lehetőségeket. Ez új kihívások elé állítja nemcsak a hirdetőket, hanem a médiatulajdonosokat és a tartalomgyártókat is – állítja cikkében Kangiszer Gyula, a Deloitte Consulting tanácsadócég Los Angeles-i irodájának munkatársa.

2007-03-05 12:00:00
A burkolt reklám tilalma és a médiaközömbösség a fő oka annak, hogy a magyar cégek közül kevesen végeznek valódi CSR-tevékenységet. Legalábbis számos magyar cég vezetője szerint – derült ki egy nemrégiben végzett kutatásból. Palatinus Woth Márton írása.

2007-02-10 12:00:00
A távol-keleti populáris kultúrából eredő és az elmúlt évtizedben Nyugat-Európa nagyvárosainak utcáit is elborító rajzolt figurákat egyre többször használják márkák népszerűsítésére. A karakterdizájn lassan külön iparággá válik. Páll Balázs elemzése.

2006-12-12 00:00:00
A sajtóhirdetés önmagában is használható összetett kampánycélok megvalósítására – állítja egy konkrét akciót elemző esettanulmányában Atkári Csaba, a TNS Hungary kutatási igazgatója és Melisek Eszter, az AC Nielsen ügyfélkapcsolati csoportvezetője.

2006-11-16 00:00:00
Az úgynevezett „push” alapú kommunikációs stratégiákat a „pull” módszerek váltják fel, amivel a fogyasztók korábban soha nem tapasztalt módon irányítóivá váltak a kommunikációs folyamatnak – állítja cikkében Philippe Bonnet, a Wunderman direkt kommunikációs ügynökség közép- és kelet-európai regionális vezetője.

2006-11-16 00:00:00
Önszabályozás és reklámipar címmel tette közzé 2006 nyarán Robert Madelin, az EU fogyasztóvédelmi biztosa összefoglalóját az „Advertising roundtable on self regulation”, azaz „Reklámkerekasztal az önszabályozásról” nevet viselő szakmai tanácskozásról. Mit jelent a tanácskozás ténye, és hogy értékelhetjük magát a jelentést? – ezekre a kérdésekre keresi a választ írásában az Önszabályozó Reklámtestület főtitkára.

2006-10-09 00:00:00
Hosszú tanulópálya áll még a magyar cégek előtt, amíg a dizájntudatos gondolkodást beépítik a termék- és szolgáltatásfejlesztés mindennapi folyamatába. A hazai formatervezés sikerei köré szervezett médiavisszhang azonban hatásos tanulási segédeszköz lehet – állítja Rédei Daniella, az Avantgarde Group munkatársa.

2006-09-14 00:00:00
Az ügyes cégek weboldalukon ötvözik a marketinget és az értékesítést, és az oldalukra érkező látogatók közül ma már minél kevesebbet eresztenek el anélkül, hogy azok közvetlen hasznot is hoznának a márkának – állítja Szeszlér Vera, az Arcus Interactive Group kommunikációs menedzsere.

2006-09-14 00:00:00
Nincs igazán hatékony módszer a szponzoráció mérésére, pedig a célzott támogatás egyre fontosabb szerepet tölthetne be számos hirdető kommunikációs eszköztárában – állítja írásában Berkes Péter szponzorációs szakértő.

2006-07-04 00:00:00

A pártok többsége erőteljesen használta az internetet a választási kampány során, ám nem mindig arra, amire az a leginkább való. Soós Gergely, a Neo Interactive ügyvezetőjének elemzése.

2006-06-06 00:00:00
Az óriásplakát megfelelő eszköz lehet a 15-24 éves, reklámkerülő korosztály megszólítására, továbbá az átlagosnál nagyobb mértékben képes a fogyasztót a termék kipróbálására ösztönözni – állítja egy nemzetközi kutatás eredményeire hivatkozva tanulmányában Bauer Tamás, a Portland közterületi optimalizálócég vezetője.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
hirdetés