hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

2008-04-04 12:00:00
Közismert, hogy Ázsia legtöbb országában, így Indiában sem tiltott a náci jelképek használata, és a diktátorok portréjának kereskedelmi célú felhasználása sem ütközik törvényi akadályba.

2008-04-04 12:00:00
A Nissan nagy sikerű és többszörös díjnyertes, gördeszkás szpotja után itt a folytatás, ami legalább annyira jól sikerült, mint az elődje.

2008-04-04 12:00:00
A RAM FM 93.6 egy Ramallahból és Jeruzsálemből sugárzó rádióadó.

2008-04-04 12:00:00
A Schweppes „Burst” névvel futó szpotja ámulatba ejtette a világ reklámőrültjeit.

2008-03-04 12:00:00
Nagyszabású globális márkaépítő kampányt indított a Monster online álláskereső portál.

2008-03-04 12:00:00
Újabb ötletes mosószerreklám született – ezúttal az Unilever szemlélteti a Persil Small & Mighty nevű koncentrált folyékony mosószerének előnyeit kedves és szellemes módon.

2008-03-04 12:00:00
A munkáltatókat célozta meg januári kampányában a Medicover egészségügyi magánszolgáltató vállalat.

2008-03-04 12:00:00
Gombnyomásra ujjongó, ugráló vagy zokogó szurkolók jelentek meg Sydney és Brisbane utcáin az ausztrál futballszövetség (Football Federation Australia, FFA) által szervezett Hyundai A-Liga futballtorna döntőjének idején január végén és február elején.

2008-03-04 12:00:00
Képek helyett szavakkal – mivel mással – promotálta az olvasást a Penguin Books Malajziában.

2008-03-04 12:00:00
Furcsa szörfdeszkákra lehettek figyelmesek a strandolók Ausztrália tengerpartjain januárban: az elhagyottnak tűnő tárgyakon ugyanis hatalmas harapásnyomok voltak – mintha egy cápa harapott volna ki egy nagyobb darabot belőlük.

2008-02-04 12:00:00
Hatalmas felirattal ijesztgette a szülőket néhány szendvicsember az új-zélandi Auckland iskoláinak közelében a decemberi vizsgaidőszak idején.

2008-02-04 12:00:00
Vicces és eredeti tévészpottal hirdeti szokatlanul kisméretű mosógépét a Brandt elektronikus háztartási eszközöket gyártó cég Franciaországban.

2008-02-04 12:00:00
Immár a weben is elérhető a Coca-Cola Epica-győztes kampányában szereplő Boldogsággyár (Happiness Factory), amely a reklámfilm szerint a kólaautomaták belsejében lapul, és ahol fura szörnyek készítik elő az üdítőitalt a fogyasztásra.

2008-02-04 12:00:00
2008-tól újabb partnerrel működik együtt a BMW Sauber Forma 1-es csapata: a T-Systems, a Deutsche Telekom üzleti ügyfeleket kiszolgáló cége segíti a csapatot az infokommunikáció terén.

2007-12-04 12:00:00
„Minden, mit teszel, visszaszáll rád egy nap. Vigyázz a földre!”

2007-12-04 12:00:00
Első ránézésre egy újabb környezetvédelmi kampánynak gondolnánk, pedig sokkal testközelibb problémáról van szó: a hajhullásról.

2007-12-04 12:00:00
„Az ön heti találkája a kultúrával” (Your weekly rendez-vous with culture) – hirdette a belgiumi le soir újság szerdai kulturális mellékletét, a le madet.

2007-12-04 12:00:00
Tüsszögő teknős, gördeszkás kutya és elszabadult űrhajó – bármilyen furcsa, ezek a Clorox fehérítő reklámjának szereplői.

2007-12-04 12:00:00
Részben újrahasznosított vizespalackokból készülnek majd azok a pólók, amelyeket a Coca-Cola és a Revolve Clothing divatmárka dob piacra közösen az Egyesült Államokban decemberben.

2007-12-04 12:00:00
Kilenc különös hangulatú vírusfilmmel harangozta be a Random House kiadó Douglas Coupland kanadai író legújabb regényét, a The Gum Thiefet (a rágógumitolvaj).
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
hirdetés