Publicisztika
Orbán Viktor puhulása
Hogyan lett a keménykedésből kompromisszum? Hogy oldotta meg a komány a médiatörvényes kommunikációs bakit? A Kreatív magazin cikke.
Kedvet érez egy hátborzongató élvezethez?
Kedvet érez egy hátborzongató élvezethez? A válasz: egy hideg Lech”. Ezzel a szlogennel reklámozza egyik termékét – az igazsághoz hozzátartozik, hogy állítólag már több mint egy éve – egy lengyel sörgyártócég (Kreatív Online, 2010. 08. 03.). Az viszont aktuális sziporka, hogy Krakkóban a néhai államfő, Lech Kaczynski sírját őrző Wawel-dombnál is kifüggesztettek egy Lech sört reklámozó óriásplakátot az előbbi fősorral.
Magyari Péter publicisztikája
Bajusz, kalap és gitár kell a népvezérnek
Lehet valaki egyszerre populista balos népvezér és a liberális politikus? Megnyerheti-e földbirtokosként a parasztokat? Mit tanulhat Magyarország Hondurastól?